Publicitate aka Spam prin facultate cu Precision Media

Bai fratilor sunt student dar lucrurile astea ma enerveaza la culme. Joi, dupa ce am iesit de la cursuri seful de grupa s-a dus sa ridice frumos agendele Ambition de la secretariat. Toate bune, numai ca pentru a intra in posesia unei aseformular_cardmenea agende pe care fiecare student o primeste gratis, tre sa si semnezi.

Oki, frate semnam, da pentru o cartela orange inclusa pe care nici macar nu o folosesc ce rost mai avea sa semnez. Ah, da pentru aagendamarata de baza de date pe care o strang oamenii de la Orange doar pentru a ne spama. Ce inseamna sa fii firma de publicitate si sa-ti poti promova produsele intr-o asa zis “monument” al invatamantului romanesc. Sincer nu ma deranjeaza spamm-urile atat timp cat intotdeauna imi dau adresa de pe gmail si un alt numar de telefon, dar ma enerveaza la culme cand deschid agenda si gasesc un formular de deschidere de card la BRD.

Ce naiba ma credeti atat de prost incat sa va inghit voua cacaturile astea. Stiu ca aveti parteneriat cu banca dar 1. ma enerveaza la culme ca imi bagati pe gat un formular doar ca sa mai castigat si voi o para amarata ca deh e criza….. ****ing shit si 2. am deja card la BRD incompetentilor si imi plus daca as vrea un nou card m-as duce direct la banca.

Oare cine le gandeste oamenilor astora campaniile publicitare? Evident, PR-ul. Atunci se vede cat de prost se descurca PR-isti vostrii. Cine vi trainuieste atat de strasnic in arta spamului?

Anyway, lucrul asta m-a facut sa dau un mare minus celor de la Precision Media, si PR-itelor care sigur mi-ar trimite un mail cu incheierea te poooop 🙂

13 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *