BizCamp no. 3 – post event

2 zile de workshop-uri, conferinte, multa lume, socializare. Pff, cel mai impropriu mod de a incepe un post, dar n-am nici cea mai mica idee cum sa-l incep.

Still, e a treia editie la care particip si prima din postura de organizator, dovada aici. Nu ca m-as lauda, ca stie lumea ca nu-mi place sa ma laud dar chiar m-am simtit bine in postura asta. La fel cum m-am simtit si cand eram organizator la proiectele studentesti facute de SiSC.

Well in zilele astea 2 am facut de toate: am stat si la receptie, am aranjat flyere, ghiduri si alte materiale promotionale, am indrumat si oameni catre sali, am scris si pe twitter despre eveniment (#bizcamp), m-am ocupat si de prezentari….. destule lucruri mai mult sau mai putin importante dar care au contat in organizare 😛

Incepem cum prima zi, unde nu am ajuns la conferinta de la 10 si cea de la 12 desi as fi vrut sa aud ce avea de zis Mihaela Vulpe (HR Manager la Saatchi&Saatchi) una dintre cele mai tari agentii de publicitate de la noi, dar eram la receptie intampinand oamenii care s-au inscris in prealabil.

Lunch break si apoi prima sesiune de workshop-uri la care am participat ca si “techguy” la workshop-ul “Dezvoltare Personala prin KaiZen” tinut de  Mariana Prica (Quality Improvement Manager la JTI). Ceva emotii la inceput ca imi  tremurau picioarele la “butoane” (nu voiam sa repet experienta de la ultima AMA din SiSC cu “click”) si pana la urma m-am descurcat destul de bine.

Ok. Lasam experienta mea putin deoparte si ne concentram asupra workshop-ului. Ce este KaiZen? Kaizen vine din limba japoneza si inseamna “imbunatatire continua” adica “kai”=schimbare si “zen”=bine. Din multitudinea de idei prezentate am retinut ca aceasta filosofie/filozofie (nu mai stiu sigur care e termenul bun) inseamna foarte mult sa continui sa faci ceea ce iti place in fiecare zi pentru a te dezvolta si sa nu lasi “ca fac azi, si mai fac si saptamana viitoare” fiindca nu poti urca pe scara evolutiei la o treapta superioara daca nu ai trecut prin treapta din urma ei:)

Si sa nu uit ca ne-am si jucat putin: adica oamenii din sala au primit cate o foaie rosie pe care au scris ce ar vrea sa schimbe la ei si apoi fiecare din bucata aceea de hartie si-a facut o inima origami style (dupa un filmulet fain), dovada o gasiti aici 🙂 Nu stiu ce a fost la celelalte 2 workshop-uri unul tinut de cativa oameni de la BCR, despre cariera si oportunitatile de cariera din cadrul BCR si workshop-ul din sala A, Anti-Miorita si Anti-Mesterul Manole, de unde se auzea intens batai de palme, asa ca se poate interpreta totul ca un feedback pozitiv pentru cele 2 workshopuri.

Din pacate la a doua sesiune de workshop-uri nu am putut ajunge dar m-am revansat in a 2-a zi :D.

A doua zi

A doua zi a inceput cu o conferinta denumita “Road After School” in care am tinut sa fiu prezent si sa fac un live tweeting de o ora si jumatate cat ma tinut bateria pe high performance. Au vorbit in ordine:  Janina Trotea (Internal Communication  Coordinator Coca Cola), Andreea Fried si Daniel Cruceru (prezentatori Focus Monden la Prima TV) si Sorin Psatta (Integrated Communication Director Grafitti BBDO). Acesti oameni ne-au dat cateva insight-uri despre cum ar trebui sa ne continuam viata dupa facultate. Intamplari haioase despre Coca Cola si Pepsi :)), cateva lucruri funny din televiziune si un funny “BAU” care i-a cam speriat pe multi din sala si pe mine m-a intrigat putin (Sorin Psatta mi-am furat ice breaker-ul pe care il folosesc de ceva timp cand incerc sa pornesc o conversatie). Si ca sa nu va plictisesc va atasez tweet-urile date din sala:

– Janina Trotea at #bizcamp : “Daca vrei sa faci diferenta trebuie sa fi omul potrivit la locul potrivit”

– at #bizcamp oamenii de la prima tv ne spun ca daca vrem sa ne imbogatim din televiziune trebuie sa muncim foarte mult

#bizcamp succesul e un cumul de 3 factori: munca, pasiune si creativitate

#bizcamp in televiziune daca nu esti informat nu ai nici o sansa

#bizcamp : degeaba ai pile daca nu stii sa vorbesti sau nu ai prezenta de spirit in televiziune 😀

– Sorin Psatta de la Grafitti BBDO ne vorbeste acum la #bizcamp si are o prezentare cu “chestii simpatice”

– in publicitate, prin stiri “construim mesaje” (Sorin Psatta) -> boy meets girl #bizcamp

– in publicitate: first break the rules, then break them again #bizcamp

Nu am reusit sa ajung la conferinta de la 12 – Energizing your authentic personal brand dar in acel timp au venit multi oameni si la pauza de masa eram mirat de cati oameni erau prezenti.

Dupa pauza am facut iar pe “the tech guy” la workshop-ul din sala B, tinut de Janina Trotea de la Coca Cola, unde pentru cei care nu au fost prezenti la conferinta a mai zis odata povestea cu rucsacul plin de sticle de Coca Cola si Pepsi si ne-a povestit multe lucruri despre directia Coca Cola ca si brand, de implicarea companiei in diferitele proiecte de CSR si in proiectele studentesti sau pentru studenti:) In celelalte doua sali s-au desfasurat workshop-urile Pizza Hut si Wipro (de unde tot la fel ca in ziua precedenta se auzeau multe aplauze) si pentru cei care nu au venit acolo a fost si o tombola cu, free coupons la Pizza Hut.

Ultima sesiune de workshopuri la care am participat asa fugitiv au fost tinute de ASEBUSS si Accenture, primul despre Your Avatar si succesul in cariera ( de unde la final am vazut ca ieseau oamenii cu o foaie cu ceva semne de circulatie care de fapt insemnau lucruri pe care trebuie sa le faci in cariera) iar la cel de la accenture s-a vorbit despre manageri, leaderi, leadearship si calitatile lor:D

Si cam asa s-a incheiat si a treia editie BizCamp. Multi oameni multumiti de workshop-uri si confenrinta, oameni care intrebau cand e editia viitoare. Multe cutii de Fanta baute, brownies au fost bune dar intr-un final totul a iesit bine si lucrul asta e unul din cele mai importante.

PS: Avem si blog:D si in momentul asta, fetele de la PR se ocupa cu redactarea impresiilor din prima si a doua zi, iar link-ul il gasiti aici.

9 years ago

10 Comments

  1. 1) Daca vrei, iti fac eu un sum-up la ce a zis Mihaela Vulpe
    2)(Sorin Psatta mi-am furat icre breaker-ul .. –> ce fel de icre spargi ? 😛
    3) – in publicitate: first break the rules, then break them #bizcamp –> deci saracile reguli sunt rupte de 2 ori ?:P
    4) … now I get the Fanta thing :P.. wow… you’re famous 😛

  2. No way… era icebreaker si eu nu stiam 😛

    si.. la 3 n-ai modificat… mai copile mai… cat o sa ne mai coste educatia ta? >:D< 😛

    si cu being famous this is what 😛

    Sper ca la urmatoarea editie Bizcamp, vor mai fi lucruri legate de Coca Cola, conferinte workshopuri pentru ca le-am savurat acum.
    PS: Interesant parteneriatul;) Am baut multa Fanta si foarte tare cartulia cu Business SuperBrands"

    Laurentiu Buica
    Project Manager WebSlice

    Deci.. ti-au scris si numele 😛

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *