Desperados party

Cred că până acum ați înteles care-i treaba cu WILD.  Dacă nu, aflați acum. Aseară m-am aflat printre bloggerii invitați la petrecerea de lansare a berii Desperados în România. Și pot spune că  a fost cea mai tare campanie integrată la care am asistat până acum (cu mici excepții și scârțâieli prin anumite parți) și o petrecere reușită.

McCann PR, Spada și Odyssey au lucrat din greu la campania asta și zic că le-a ieșit. Cum?

Un copywriter mi-a spus odată trei întrebări pe care să le pun când primesc un brief de la client: Cu cine vorbesc?, Ce îi spun? și Cum îi spun?. Acum au respectat agențiile cele 3 întrebări? Eu zic că da. De ce?

“Cu cine vorbesc?”: Având în vedere că produsul e o bere cu aroma de tequila, răspunsul e foarte clar și targetat exact unde trebuie. Pe tineri. Hala Automatică a fost plină aseara de oameni între 19 și 27 de ani (să luam o limită maximă de interval). Dacă se făcea media sigur ajungeam undeva pe la 21-23 de ani.

“Ce îi spun?”: Sunt Desperados, o bere noua adresată tinerilor. Așa și? De fapt mesajul era acesta: Sunt Desperados, o bere extravangată în jurul căreia se poate crea o poveste pentru tine și gașca ta. De fapt tot scopul campaniei de comunicare era sa dea vizibilitate produsului în fața targetului young. Și să-i ofere puțină notorietate.

“Cum îi spun?”: În ultimele 2 săptămâni totul s-a desfășurat online. Sincer să fiu nici nu știu dacă am văzut ceva făcut pentru outdoor cât timp m-am plimbat în 2 săptămâni. Și totuși cum au comunicat agențiile această campanie?

Știind că petrecerile Desperados sunt ieșite din comun era musai să fie o petrecere cu bere. Era necesară întipărirea brandului în mintea consumatorului. Și asta s-a făcut prin campania pe bloguri, unde bloggerii participanți au primit un anumit simbolul oficial al berii (o șopârlă Gecko) și un anumit număr de invitații pe care să le ofere la concurs celor care îi citesc. Apoi s-au oferit alte invitații, altor bloggeri și oameni din online (să se facă buzz și să se răspândească fenomenul) și nu în ultimul rând pagina oficială Desperados România pusese în joc un anumit număr de invitații celor care le dădeau like la pagină și își lăsau datele într-o aplicație special creată.

A funcționat online-ul? Pot spune că da. Și asta s-a văzut prin mulțimea de oameni care stăteau afară și voiau să intre.

Acum să trecem la faptele serioase. Adică petrecerea. Da, a fost WILD! Nici nu avea cum să nu fie altfel. Hala Automatică umplută până la refuz, aproape că puteai să arunci un ac și nu-l mai găseai. Bere din plin, flăcări multe, tipe care dansau cu șerpi sau șopârle, amorezi care se căsătoreau Vegas style și nu lipseau nici amatorii de tatuaje.

Eu am mers cu gândul să mă distrez. M-am distrat. Am băut cu moderație (berea e destul de slabă), mi-am făcut un tatuaj (temporar), am vrut să-mi pun pirostriile dar n-am avut cu cine. Alții si-au făcut Harem. Am dansat la Șuie și la Sistem. Elefanții Bizari n-au fost pe placul meu aseara (poate data viitoare). Prin ochii mei petrecerea asta a ieșit magistral. Păcat că nu m-am văzut cu mulți oameni care nu au reușit să intre din cauză că la un moment dat s-a oprit accesul. Păcat. Chiar voiam să mă văd cu ei.

Dar asta a fost stric o problemă de gestiune. Și da. Sala a fost arhiplină la Șuie și mai apoi la Sistem. Restul lumii de la party s-a distrat la fel de bine?

Pozele de la party le găsiți aici și aici . Alte scriituri găsiți la Spirifish, Auraș, Chinezu, Piticu Andu și Hoinaru.

11 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *