Urmatorul pas

Acum câteva luni bune, lumea se plângea că publicitatea din România nu mai este mișto. Dar văd că lumea nu se lega de campanii și auzeam pure truisme. S-au făcut multe campanii de atunci și fie vorba câteva mi-au atras atenția atât de mult încât le-am urmărit atent.

Atât de atent încât despre unele am scris, altele nu mi-au plăcut sau unele mi-au plăcut dar nu am scris despre ele. A fost noul Rom, a fost și se continuă Redescoperă România, ne-am prins în hora numită Desperados, am ajuns la masa “Tu cu cine faci Banking?”, ne-am duelat pe bloguri pentru un loc la o semifinală de Champions League, ne-am plimbat în viitor cu Facebook în 2015 , am stat în derivă pe Dâmbovița câteva săptămâni, am cântat la injectoare până a devenit viral și am alergat cât ne-au putut picioarele pentru un “Fotbal Adevărat“.

Întrebarea mea este: Ce urmează? Care este următorul pas în 2011 în advertising-ul românesc? La ce campanii să ne așteptăm și de la ce agenții?

Eu unul aș vrea să văd ceva nou pentru piața românească. Ceva care să mă facă și la anul să-mi amintesc de spotul X pentru campania Y, de printul acela pentru care inițial nu spunea nimic sau de OOH-ul bine atârnat pe clădirile înalte din oraș. Voi în schimb ce ați vrea să vedeți?

8 years ago

4 Comments

    1. Hmm, chiar ma gandeam daca anul asta mai exista cineva care sa exclame “Dorele” sau “ciudata maimuta”. Vedem. Pana la sfarsitul anului este cale lunga.

    1. Mersi. Incerc sa lucrez constant la ea. Campaniile depinde cum le vezi. Prin ochii publicitarului sau prin ochii omului invadat de branduri. Producator versus consumator.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *