Aruncati cu Gazeta

Mai nou print-ul pierde teren în lupta cu online-ul. Nu mult, dar pierde. Astfel multe publicații se aruncă în lumea digitală și speră că de acolo pot scoate câteva firmituri din publicitate. Așa a făcut Gândul în aprilie 2011 când și-a oprit activitatea din print și au trecut în online.

Bine, ideea era să vă arat campania de promovare a aplicației de iPad pentru Gazeta Sporturilor. Creată de gașca de la Headvertising.

[youtube ccgAc7F5J5I]

Viral sau nu, spotul mi se pare puțin cam sec. Adică eu aș fi mers pe o altă alăturare și nu m-aș fi folosit de imaginea unui cioban pentru promovarea unui produs cu caracter sportiv. În schimb îmi plac vizualurile realizate, pe care le găsiți pe blogul celor de la Headz.

Ah, și aici găsiți un alt spot mai profesional.

[youtube W7g_g0k9c0w]

Vouă care dintre cele două vă place? Cel cu ciobanul care strică un exemplar din varianta printată a GSP sau cel cu șeful și angajatul?

Iar pentru doritori, aplicația se poate downloada gratuit din itunes, dar abonamentul lunar costă undeva la 3 euro.

10 years ago

2 Comments

  1. In mod clar nu cel cu Gigi, dar a strans atatea vizualizari pentru ca sunt inca multi oameni care il simpatizeaza. Eu unul nu sunt pentru promovarea inculturii.

    1. Totusi, ca si in viata, in advertising se promoveaza de multe ori incultara. Oare de ce? Oare am ajuns atat de rau?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *