Sătul de Advertising?

Fiind în căutare de ceva inspirație pentru un nou post despre refinanțare, am dat peste o serie de reclame de acum 3 ani, când bugetele pentru advertising erau încă în floare și nimeni nu se bătea cu pumnul în piept că: “e criză și investim mai puțin dar vrem mai bune”.

O serie de 6 spot-uri făcute pentru promovarea platformei neogen.ro, tema principală fiind “Sătul de”. Sătul de ce?

Un răspuns prompt ar fi de orice ne înconjoară și de orice strop de incultură, trend-uri și comportament stupid în anumite circumstanțe. Dar nu. Chestiile acestea pe care momentan le consider fumate dar erau la modă acum 3-4 ani încă se întâmplă într-o mică sau mare măsură.

Reclame penibile se tot fac, emisiuni de toată jena încă ne acaparează televizoarele, emo kizi s-au transformat acum în hipsteri, gherțoii nu ne-au părăsit țara, alarmele ne tot sună strident în timpane și manelele rup norma bulevardelor bucureștene și strică zen-ul perfect din mijlocul orașului.

Personal mi-a plăcut spot-ul de mai jos:

[youtube 9YHsJ3ELraM]

Dar cum multe din aceste spot-uri au fost banate de pe TV, nu mă mir cum un concert la injectoare a fost banat pe TV și viralizat în draci în online deși nu avea o încărcătură așa aparte ca în campania pentru Neogen.

Totuși cred că se pot face lucruri mai geniale în România decât cele pentru Neogen. Sigur atât putem? Voi de ce părere sunteți?

8 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *