Încă un an

Știți că mai este un an până la Olimpiada de la Londra, nu? Adică locul perfect pentru doborârea a cel puțin 3 sferturi din recordurile mondiale/olimpice actuale și obținerea unui profit considerabil din activitățile de marketing. Dar cum niciodată nu e prea devreme pentru un eveniment mondial să se promoveze, companiile implicate au început să-și facă publicitate de pe acum.

A început Adidas cu spotul All 2012, site-ul oficial al competiției îi invită pe fani să umple arena oficială a Jocurilor folosindu-se de tweet-uri și hashtag-ul oficial #1yeartogo pentru a crea puțin buzz în jur competiției și a se bucura de una din ofertele promoționale oferite de ceilalți parteneri. Firme importante din industrie probabil și-au băgat adânc mâna în bugetele de marketing pentru a scoate ceva din campaniile rulate în vara asta.

Samsung a început cu o campanie pentru găsirea purtătorilor torței olimpice, avândul ca endorser pe Beckham. Lloyds Bank derulează o campanie prin care încurajează companiile să vadă dacă Jocurile Olimpice le vor afecta business-urile  în vara următoare.  Omega, care de 25 de ani sponsorizează Jocurile, rulează reclame în care arată primul foto-finish din istorie (1948), iar British Airways celebrează evenimentul oferindu-le posibilitatea cititorilor ziarului Telegraph să câștige bilete la competiție.

Sunt totuși curios cât timp va ține #1yeartogo și cifrele exacte la sfârșitul perioadei având în vedere că până acum s-au strâns 86000 de mii de tweet-uri în 2 zile. Dar aștept cu nerăbdare deal-urile/reducerile și specials pe Foursquare sau pe Facebook Places eventual campaniile creative pe Google +.

11 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *