Ce-aș vrea să văd de la agenții

Chestia asta.

[youtube FxK08EPdiMM]

Da, aș vrea să văd de la o agenție de la noi mai multă deschidere către digital și către recrutarea oamenilor relevanți pentru ei. Nu spun, neapărat să recruteze din alte agenții ci să-și plimbe ochiul critic și spre puștimea interesată de digital și social media din ziua de azi.

Revenind la campania în sine, belgienii de la Euro RSCG Brussels sunt “vinovații” pentru campania Euro Mayor. Ideea din spatele a fost destul de simplă. Ei nu aveau un departament de digital foarte dezvoltat și își doreau oameni care să-i aducă printre primii și pe digital. Și evident unde găsești oameni buni pe digital? În celelalte agenții, corect.

Cum au făcut asta? Totul a fost destul de simplu, folosindu-se de Foursquare pentru a da câte un check-in și a răspândi mesajul printre agențiile targetate. Cu toată opoziția altor oameni din acele agenții, creativii de la Euro RSCG au devenit mayori peste agențiile respective.

Mie chestia asta mi s-a părut o metodă ingenioasă de promovare și o mare “cascadorie” de PR din partea lor. Întrebarea care rămâne în urma e dacă oamenii de la Euro RSCG își vor găsi  creativi pe digital? Momentan caută un digital conceptor, un flash developer și un web integrator. Detaliile le găsiți aici.

7 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *