M-am jucat și eu cu faimoasa aplicație de creat briefuri și scos print-uri cu replici “inteligente” de pe facebook. Faină ca design și implementare. Aici îmi găsiți cele 3 ad-uri create. Și dacă vă întrebai de ce o folosesc abia acum, raspunsul este clar. Nu fac spam inutil pe contul de facebook și așteptam să se termine nebunia de acum câteva săptămâni pentru a folosi aplicația.
Partea a doua este că m-am apucat să vizionez Mad Men. Abia primul sezon. Mi-au zis câteva persoane să nu cred că dacă mă uit la serial învăț publicitate dar nu m-am apucat să-l văd pentru asta. Până acum am văzut cum își organizau și pitch-uiau ideile creativii din anii ’60 și mersul lucrurilor prin agenții. Plus câteva referințe subtile la DDB. O să revin cu un review cu prima ocazie.
Bonus pentru voi: un ad făcut pentru aniversarea a 100 de ani a lui Bill Bernback. Evident cu referință la Mad Men. Și o aplicație mișto de facebook, de la Peroni venită după campania Yacht Week.