Inspirație pentru turism

Pentru mine e bine că s-au prelungit înscrierile pentru Școala ADC. Teoretic am mai mult timp să mă gândesc la brief-urile pentru admitere și să le rezolv cât mai bine. God wanted me to become a copywriter. Sigur. Și în avalanșa asta de brief-uri, adică vreo 5, nici prea grele dar nici floare la ureche. Dintre ele unul mă agasează la culme. Acela care contează prea mult pentru mine. Brief-ul de bursă.

Nu contează dacă din genialitatea mea intuitivă scot niște rezolvări bune și sunt admis la școală. Dacă nu îmi iese cel de bursă, totul e cam degeaba. Asta pentru că fizic nu-mi permit cei 500 de euro pentru taxa de înscriere. Dar bine asta e altă mâncare de pește.

Brieful de bursă e legat de turism. Și de promovarea turismului românesc către români și străini. Epic, nu? Mda, pentru mine e cum nu se poate de perfect. Momentan sunt în pană mare de idei și tot mă uitam pe ultima campanie de promovare a turismului românesc, cea cu frunza și mă întrebam ce naiba s-ar mai putea face pentru promovarea turismului. Spot-uri cu vedete s-au făcut (The land of Choice e făcută de EURO RSCG), Redescoperă România este deja campania cea mai tare de promovare a turismului și a locurilor frumoase din România și chiar nu-mi stă nimic în raza vizuală care ar putea fi original și nu s-a făcut încă la noi.

Eu totuși vă las în compania unei campanii mișto de promovare a turismului în Elveția. Întâi, uitați-vă la video-ul de mai jos și apoi intrați aici. Pe lângă o porție bună de râs (stiu că o să aveți parte de ea) găsiți o transpunere fantastică a ideii din spatele campaniei în mediul online. Bună de pornit pentru brief-ul ADC-ului.

[youtube UD0qCPAY2oU]

10 years ago

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *