Mogul la Checkin-uri

Cred că toată lumea a văzut până acum fel de fel de campanii publicitare inovative pe digital. Și nu vorbesc numai despre piața românească de digital ci mai mult de cea internațională. Sau mai bine zis de ce fac puștanii din afară pe digital în ziua de azi. Unde?

Răspunsul este extrem de simplu. La Miami Ad School, un fel de Mecca internațional al juniorilor din publicitate. Un fel de Școala ADC, doar că la un rang mult mai mare și mai elaborat. Pe digital poți face multe lucruri, dar să aduci o rețea de socializare ca Foursquare-ul la rangul de joc de societate într-o realitate virtuală mi se pare epic.

Pe scurt, 3 puști de la Miami Ad School au creat o aplicație folosindu-se de API-ul de la Foursquare și de elemente din celebrul Monopoly de la la Hasbro. De fapt e un joc interactiv bazat pe serviciile de geo-localizare din Foursquare și elementele de proprietate din Monopoly.

Numele sugestiv, Foursquaropoly te duce cu gandul la fel de fel de scenarii mogulo-foursquaristice și strategii de cucerire a cât mai multor proprietăți. Asta înseamnă checkin-uri nenumărate, competiție pentru utilizatorii hardcore de Foursquare și bătălii cât mai acerbe în plan virtual pentru proprietăți. Având în vedere că utilizatorul devine automat un mini-mogul. Iar pentru eventualele lămuriri, video-ul de mai jos arată exact utilizarea jocului.

Poate unii dintre fanaticii Foursquare-ului ar învăța prin aplicația asta cum să folosească serviciul cu utilitate. Poate e o campanie digitală bună. Cine știe? Mie unul îmi place. Auraș, tu ce zici?

Pentru mai multe referințe, pe puștii aceștia îi găsești și pe twitter. Că așa le stă bine unor oameni care fac digital la greu.

10 years ago

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *