FIFA 12 TV ad – partea a doua

Oamenii de la Wieden+Kennedy sigur nu sunt normali când vine vorba de spot-uri TV/online pentru promovarea jocurilor de la Electronic Arts. Cum la începutul lunii vă arătam spot-ul destinat publicului european iubitor de fotbal și jocuri video, acum câteva zile au scos și 3 spot-uri destinate fanilor soccer-ului.

Primul este United States of FIFA și scoate în evidență commitment-ul și spiritul competitiv pe care americanii îl au în orice sport. Evident aici este cazul unui sport pe care ei cred că îl stăpânesc deși îl joacă de mai puțin de un secol.

Apoi toată lumea știe că americanii vor să fie buni la orice. Evident că la ei s-au inventat tot felul de 2 way battles ca să se poată da mari cu calitățile lor în mânuirea unor joystick-uri de Playstation 3. Și fac lucrul astă în două filmulețe. Unul cu Landon Donovan (unul dintre cei mai buni jucători americani de soccer) și un pitcher (baseball), Tim Lincecum. Iar celălalt între un baschetbalist (Steve Nash) și o portăriță (Hope Solo). Bine, FIFA ca FIFA doar e o franciză de milioane de dolari dar mă întreb ce o să aducă Wieden în decor atunci cînd se va lansa Need For Speed The RUN.

Da, îmi plac spot-urile dar parcă nu sunt atât de mindblowing și nu au acel ceva care să-mi zică “trebuie să cumperi jocul acesta”. Un fel de  publicitate servită de majoritate televiziunilor în preajma unor evenimente sportive importante, că atunci e fan-ul sau gamer-ul înrăit gata să dea checkout la un cont de steam și un digital download.

7 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *