Seara în care ciornele au prins viață

Toată lumea ar țopăi de fericire dacă toate visele lor s-ar îndeplini, corect? Am putea trăi astfel într-o lume perfectă, cum ne-am dorit dintotdeauna. Dar parcă asta ar însemna multă plictiseală. Așa și cu ciornele. În publicitate, inginerie, artă, online, offline. Oriunde vreți voi voi. Mereu pornim de la ceva.  Ciorna este aceea bucată de hârtie unde odată ce ai pus creionul pe ea se transformă într-o schiță a tuturor ideilor care îți trec prin minte.

Joi asta, am poposit în mansarda Friends să văd colecția de ciorne strânse de oamenii de la Fundația Friends For Friends la Caffffe Creativa, pe parcursul verii. De vreo câteva săptămâni eram amenințat cu drafturi ale diferitelor proiecte așa că nu am stat pe gânduri și am mers la Ciorne 1.0.

Am văzut acolo ciorna cu etapele proiectului “Let’s Do it Romania” de anul trecut, ciorna unui logo inspirat din fizică, un caiet plin cu date tehnice și schițe color/alb-negru al unui prototip off-road (buggy style) care nu știu dacă a fost materializat, una din ciornele proiectului DOR și ce m-a făcut să zâmbesc: ideile campaniei American ROM. Probabil una din grămada de idei pe care gașca de la McCann le-a prezentat clientului.

Acum nu-mi mai rămâne decât “Salvează Ciornă”  și butonul “Publică”. Și galeria cu imagini de la eveniment.

[nggallery id=7]

11 years ago

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *