Draper și Facebook Timeline

Ce legătură poate avea un actor dintr-un serial dramatic cu rețeaua socială a lui Zuckerberg? Nu prea multe. Acțiunea din Mad Men se petrece undeva în anii ’60, când această perioadă era menționată ca epoca de aur din advertising. Ca orice serial dramatic finalul de sezon trebuie încheiat într-un mod spectaculos și episodul 13 din primul sezon s-a încheiat cu o întoarcere în trecut, la cele mai frumoase amintiri, sau down the memory lane cum zic americanii.

Pe scurt, agenția la care Draper lucra trebuia să promoveze Kodak Carousel (unul dintre primele dispozitive de proiecție) iar echipa de creație nu avea ceva senzațional de pus pe masă. Până la final când toate pozele pe care Draper le avea închise într-o cutie devin diapozitive în viitorul dispozitiv de proiecție. Cu asta își cucerește el clientul. Emoții, amintiri, ocazii speciale, momente unice din viața.

Cam așa și cu Facebook Timeline. Parcă e făcut pentru ați oferi acele experiențe pe care le-ai mai trăit, pentru a rememora lucrurile făcute acum ceva timp. Este conceput pentru o mai bună interacțiune între utilizatori și ca un elogiu adus amintirilor din viața noastră.

O serie de diapozitive care ne arată momentele faine și mai puțin faine din interacțiunea noastră cu Facebook-ul, din momentul când am dat primul click pe create account până în ziua de azi.  Iar niște tipi vor să ne arate lucrul acesta într-un Don Draper moment:

[youtube hJ5RVtWH2gE]

8 years ago

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *