Pe bune, știm să facem advertising?

Mai devreme descopeream pe facebook, un print făcut pentru o campanie împotriva etnobotanicelor. Refuz să cred că o agenție de publicitate respectată de la noi ar face mizeria asta de print de mai jos. Ok, cred că ar trebui să gândim niște lucruri mai atrăgătoare din punct de vedere al mesajului dacă tot ne jucăm cu o campanie împotriva consumului de etnobotanice.

Sincer nu cred că îi poți compara pe consumatori cu vacile. De fapt ce om în deplinătatea facultăților mintale ar compara un alt om (chiar dacă ar folosi etnobotanice din diferite cauze) cu un animal. Dacă printul acesta nu este un fals ordinar, făcut de niște puști în grabă, cu mult simț al umorului (macabru dealtfel) și chiar l-a realizat cineva dintr-o agenție, mi-ar părea tare rau de copywriter-ul care a venit cu ideea asta. Ar merita de fapt două palme după ceafă și câteva proiecte de direct mailing în cârcă poate așa învață să scrie ca lumea.

11 years ago

1 Comment

  1. Nu stiu daca este vorba de advertising. Adica is o groaza de campanii destea educative care pur si simplu au o imagine si un indemn acolo, de obicei mai mult porunca :)) gen nu ii bine aia, esti un prost! fa asa!

    oricum, cea mai tare interpretare pe care am gasit-o la campania asta este ca MAI vor sa avem grija ca iarba pe care o consumam sa fie de calitate :))

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *