Ne dați ori nu ne dați, prin agenții

Pe o vreme demnă de un scenariu al lui Hitchcock, aseară am traversat Cișmigiul ca să îmi pot începe turul la Noaptea Agențiilor. Am început cu The Institute undeva pe la ora 7.15, de unde am furat un Lurzer’s Archive și l-am răsfoit în liniște în căutare de inspirație. Nu conta că jumătate din campaniile respective le văzusem postate pe Adsoftheworld ci mai mult a contat pentru mine modul în care erau făcute print-urile. În lipsa unui body copy și a unui hint vizual sugestiv, la unele dintre ele mă întrebam care naiba e mesajul.

Pe la un 8 și ceva am apăsat butonul de pauză și am poposit puțin prin Control, la Cotco Party. Afară deja începuse o ploaie intensî de toamnă și vântul bătea într-un așa hal încât orice loc cald sau băutură caldă erau de prisos în acel moment. Noroc că sunt atâtea posibilități și scurtături prin București că altfel înghețam mergând prin ploaie. Fast Forward până în punctul în care m-am întâlnit cu gașca extinsă.

Din Romană am îndurat iarași ploaia și ne-am îndreptat către Leo Burnett, unde lumea dăduse iama în frigiderul cu berea lui Micutzu’ și cantina de acolo era plină de lume, un taraf plus distracție românească autentică. Cu brânză și ceapă, pufuleți Gusto, Nefiltrata vs Fresh sau mere. Aglomerație mare pe la etaje așa că vizita de acolo s-a încheiat în sala trofeelor sau Laboratorul 404 cum a fost aseara. Prea mulți oameni, prea multe idei. Nu știu de ce dar la anul cred că renunț la a mai vizita sediul Leo Burnett. Făină clădirea dar prea multă aglomerație.

Sărind în curtea de pe Strada Frumoasă, unde scrie cu litere mari  GREY G2, am intrat în mansarda celor de la Grey asta nu înainte de a savura cel mai tare produs lansat în sfârșit și la noi: Absolut Vodka. Având în vedere că oamenii nu puteau să răzbată atâta frigul la concertul din curtea agenției, vodka era ingredientul care te încălzea. Asta și pupicii fetelor de la intrare, doar tema petrecerii era dragostea. Aparent prea multă dragoste prin aerul de la Grey. Mult roșu și multe camere dedicate iubirii. Hint: wifi-ul agenției se numește G3.

Ultimul stop de pe traseu a fost MBDragan. Agenția aia mișto pentru ziua de mâine cum e motto-ul lor. De fapt și acum mă mai joc din când în când WhacktheAgency. Acolo multă distracție, muzică pop, colecționare de idei și două torturi magice cu logo-uri de Facebook și Twitter pe ele. Am mâncat din cel cu Twitter (să nu trădez cauza). Asta pe lângă faptul că mi-am dus gașca la fostul sediu MBDragan și ei se mutaseră peste stradă. Știam eu ceva, până la urmă.

Din păcate iar n-am reușit să ajung la Headvertising, dar poate totuși reușesc anul viitor. Ploaia mocăneascp de aseară mi-a încurcat mai multe planuri. Things happen. Poze mai jos.

[nggallery id=9]

7 years ago

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *