Game of firsts

Let’s do this! Dar practic ce facem? Puțină răbdare și vă explic. Recent s-a lansat în USA, Chevy Sonic și creativii de la GSP (nu site-ul românesc, ci agenția de publicitate americană) au ales un mod mai neconvențional de a promova produsul. Cum vi se pare să-ți promovezi mașina aruncând-o dintr-un avion?

Mie personal mi se pare o tactică ingenioasă și eficientă. Să te rupi puțin din zona normalului și să arăți că mașina poate supraviețui și chiar și celor mai intense condiții atmosferice.

Plus să adaugi în mix o campanie online și o aplicație genul unui foursquare, numită “Game of Firsts” în care asemenea serviciului de localizare te folosești de checkin-uri să strângi puncte. Ideea e că pentru a strânge puncte trebuie să te lași fotografiat făcând ceva pentru prima dată. Sună interesant dar și premiile sunt pe măsură, având în vedere că pentru a câștiga un Chevy Sonic trebuie să te bați cu alte mii de vizitatori pentru a ajunge în capul listei. Doar trebuie să faci lucruri pe care nu le-ai mai experimentat până acum.

Tentația este cu atât mai mare cu cât din noiembrie și până în ianuarie, Chevrolet pune la bătaie 2 Sonic pe lună. Una pentru cel mai tare om din listă și una prin tragere la sorți.

Acum nu știu pentru .ro dacă ar merge o asemenea campanie, dar cum și la noi user generated content-ul începe să prindă, cine știe când cineva va face o campanie digitală de acest gen. Mie, unul îmi place idea din spatele campaniei și vă trimit și pe site să vedeți case study-ul.

9 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *