Need For Speed The Run TV Commercial

Promovarea unui joc video a devenit “a big deal” de ceva timp încoace. Fie că sunt bannere pe site-uri, expandabile pe cele mai importante portaluri şi bloguri de gaming metodele de promovare au devenit tot mai serioase. Nu cred că până acum câţiva ani conta foarte mult dacă cineva făcea un spot de promovare pentru ultimul joc de la Rockstar Games sau ultima apariţie de la Activision. Era suficient un trailer şi totul mergea ca pe roate.

Acum însă s-a ajuns în situaţia în care cu cât un joc este mai prestigios cu atât tehnicile de promovare tind exclusiv pe vânzarea produsului şi mai puţin pe spectaculozitatea filmării. Dar, gaşcă nebună de la EA Games plus agenţia care se ocupă de toate spoturilor lor publicitare (Wieden+Kennedy) au creat o reclamă în adevăratul sens al cuvântului.

Need For Speed The RUN se va lansa pe 15 noiembrie, iar ieri au lansat spot-ul TV pentru promovarea jocului printr-un facebook+youtube activation. Ideea în origine era destul de simplă şi eficientă. Se dădea ca incentive un teaser de câteva secunde al spot-ului original iar tu trebuia să-i dai share sau like (paginii oficiale Need for Speed) strângând astfel un număr de puncte. Dacă se ajungea la 250000 se activa varianta finală a reclamei.

Ideea e frumoasă, iar realizarea e şi mai şi. Evident, EA Games l-a ales pe Michael Bay să le regizeze spot-ul şi nu pot spune că nu i-a ieşit ceva tare.

9 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *