Să spargem ghinionul

Eu zic să îl spargem. Dacă îl avem. Cum astăzi a fost marți, 13, o zi plină de ghinion pentru unii. Adică acei oameni superstițiosi care încă sunt de părere că într-o zi fatidică o să li se întâmple ceva grav, gașca de la Friends Advertising își continuă spiritul de specii subacvatice neînfricate și după campania de anul trecut cu pierderea LER-ului, anul acesta vor să ne facă să sper ghinionul.

Prin campania “Ciobez pentru tine” vor să alunge ghinionul din viețile oamenilor. Cum în 4 zile se întâmpla gala “Ciobez pentru tine”, le sugerez celor cuprinși de ghinion să caute prin împrejurimile lor orice element care dă a sticla, să-l aducă la sediul Fishington Post, de aici și eventual să dea un norocacatist. Poate le va merge bine în 2012.

Acum, lăsând gluma la o parte oamenii de la Friends au un stil aparte de a se distra în preajma sărbătorilor. Și îmi place treaba asta. Așa a fost de Paște cu IepuRACE, anul trecut înainte de Crăciun cu LER și acum cu campania împotriva ghinionului. Creativitate funny, așa de relaxare înainte de sărbători și vacanță. Au și un video drăguț în care ne arată cum încearcă ei să spargă ghinionul și un quiz (în care poți vedea cât de ghinionist ești).

Cine se bagă să încerce să rupă ghinionul în două? Care din voi se crede Chuck Norris?

9 years ago

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *