De-a hoții și vardiștii

Ziceam acum câteva zile de BBH și cum dintr-un brand care stătea să pice, l-au reinventat și au ajuns cu el undeva sus, tot mai sus. Da, vorbesc de Axe sau Lynx cum este denumit prin Marea Britanie și alte câteva state.

De curând au dat drumul la campania Axe Anarchy și a ieșit un spot fain numit sugestiv “Cops and Robbers” ce sare din tiparul obișnuit al reclamelor pline de clișee ale celor de la Axe și aduc în prim plan varianta de legătură în jocul relațiilor.

Dacă în general un set de reclame înfățișau masculii alpha în goana lor eternă după femei acum bărbatul nu e cel care aleargă după femeie ci invers. Fac din bărbat idealul oricărei femei și o pun pe această să-l vâneze cum știe ea mai bine. Motivul aici este spargerea unui magazin de bijuterii de către un bărbat urmărit de o femeie polițist. De fapt motivul real este jocul continuu dintre un bărbat și o femeie când unul dintre ei încearcă să-l cucerească pe celălalt.

Line-ul din final închide practic jocul și ne spune că “Nimic nu va mai fi la fel”. Practic lumea în care bărbatul este eternjul curtezan s-a încheiat și e timpul ca femeile să-și facă loc în acest joc.

Faină strategia pe care cei de la BBH London o aplică pentru a scoate în evidență batălia dintre sexe și că era clișeelor este de mult apusă. Spot-ul l-am luat de pe pagina de Youtube a celor de la AXE, care dealtfel este și foarte mișto branduită.

7 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *