Vampire Party by Audi

Audi a scos acum câteva ore replica la marșul imperial (adică canin) al celor de la Volkswagen și au pus pe Youtube unul din probabil cele 2-3 spot-uri care vor rula în pauzele din duminica SuperBowlului.

Dacă Imperial March este doar un teaser de 30-40 de secunde în care vreo 10 câini latră melodia devenită celebră din Star Wars, în spot-ul de la Audi totul se învârte în jurul fenomenului clișeic din ultimii 2-3 ani în cinematografia din USA și anume filmele cu vampiri.

Spot-ul în sine  ne arată drumul unui vampir în noul Audi S7 (versiunea 2012) spre o petrecere exclusivă a vampirilor. Ce urmează? Nici eu nu mă prindeam într-un milion de ani ce marketează cei de la Audi în spot. Nu marketează doar mașina în sine ci și anumite beneficii pe care aceasta le oferă.

Oricum spot-ul este foarte mișto creat și sper că această campanie de Superbowl să dureze și după terminarea evenimentului. Asta pentru că cei de la  Venables, Bell & Partners au creat un spot mișto care merită să fie una dintre cele mai tari reclame din SuperBowl. Anyways, nu vreau să vă stric surpriza și vă las să vizionați întreagă reclamă și să-mi spuneți ce părere aveți de ea.

9 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *