Cariera de junior îți începe de aici

De unde?

Hai să-ți dau un hint. Dacă vrei să lucrezi în comunicare sau advertising și nu știi de unde să începi, scanează toate internship-urile care se oferă constant în piață. Sau poate prinzi unul dintre programele de internship dezvoltate de unele agenții.

Unul dintre programe, Tempocrații, dezvoltat de Tempo Group a ajuns la a doua ediție și anul acesta caută 6 oameni talentați care să lucreze cot la cot cu oamenii din Rogalski Grigoriu PR, Tempo Advertising și Kinecto.

Cum intrarea în acest program de internship nu se face pe “ochi frumoși” aveți de rezolvat unul dintre cele două briefuri descrise pe blogul Tempo și apoi să trimite-ți rezolvarea până pe 18 mai, la tempocratii@tempo.ad.

Brief-ul 1: Campanie de lansare a unui suc fosforescent

Brief-ul 2: Campanie de promovare a Bibliotecii Naționale București

PS: Rezolvarea se face în maxim 10 slide-uri. (concept, big idea, și execuții)

8 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *