Sfânta treime de la Noaptea (seara) Agențiilor 2012

*Disclaimer: Această postare este scrisă în urma unor întâmplări reale, fără cascadorii și efecte speciale. Nu încercați asta acasă!

De ce “Sfânta Treime” de la Noaptea Agențiilor?

Pentru că oricât de multe agenții ar fi de vizitat într-o seară nu ai nici timp, nici răbdare să le parcurgi. De aceea eu am mers unde am fost invitat sau am mers la agențiile unde mă atrăgea atmosfera.

Prima oprire a fost la sediul celor de la Lowe (cu toată suita de agenții creative din grup) unde când am intrat am crezut că am nimerit într-un club fancy din București [inserați aici cluburi vizitate des de publicitari…], am stat la coadă pentru un cocktail Fără nume, cu un conținut prea verde că să nu-l consider bun de băut și am urcat pe scări până la etajul 4, unde am întâlnit o parte din echipa Golin Harris și am rămas fascinat de chestia de mai jos.

Se numește “The Bridge” și poate că pare ca un centru avansat de comunicații din Star Trek sau Battlestar Gallactica, e centrul media al echipei Golin Harris și locul unde se dezmembrează cuvânt cu cuvânt informațiile apărute în media internațională, românească și în social media. (Zilnic). Deja vreau un The Brigde al meu acasă. În mijloc Facebook și Twitter, în stângă un ESPN/Eurosport/NBA TV/Sky Sports (pentru a prinde fiecare știre din sporturile mele preferate și în dreapta un newsfeed cu ultimele știri în materie de gaming, advertising și design. Și probabil aș fi fericit.

Dar, dezmățul (că doar era Noaptea Pasiunilor) s-a întâmplat la a doua trecere pe la etajul 4, unde o parte din echipa DreamTeamRo și Andrei s-au distrat puțin la centrul media. Pozele compromițătoare le găsiți aici.

Am zburat apoi în centru, unde am ignorat complet lăutarii de la parterul HQ-ului Leo Burnett și am urcat pe scări(din nou) până la casa nouă a fetelor de la THE Practice, unde am prins o atmosferă relaxată plină cu bere Xperimentalistă(new clients), discuții interesante și o priveliște bestială de la etajul 5. Bucureștiul noaptea e fabulos.

Miezul nopții nu m-a prins fără un pantof ci deja pornisem către sediul Cohn&Jansen JWT unde atmosfera deja era una de party all the way, lumea dansa și prea puțini se mai aventurau să-și lase amprentele creative pe tricouri sau să prindă un instantaneu cu Nokia Lumia 800. Am făcut eu partea cu fotografia. Verdict: Lumia 800 face poze faine (cu o aplicație din OS-ul WP 7) dar cel puțin în print nu prea am fost încântat de calitatea pozei.

Totuși Noaptea Agențiilor nu mi s-a părut o noapte în adevăratul sens al cuvântului. Din șoptite și auzite multe agenții și-au închis porțile puțin după miezul nopții, unii îndreptându-și atenția că Energiea sau către after-party-ul din Papiota. Dacă a fost unul. La Cohn am aflat că petrecerea a ținut până târziu. Oricât ar fi Noaptea Agențiilor o continuă petrecere oamenii vin în primul rând ca să cunoască agenții și creativii din spatele ei și să se simtă bine acolo. Iar mai apoi pentru distracție și băutură.

Mie, personal mi-ar plăcea ca la ediția viitoare să văd mai multă interactivitate. Și să fie o Noapte full time a agențiilor. Poate chiar în weekend, când lumea scapă de grijile săptămânele și de job.

9 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *