Budweiser: Golul din întuneric

Ce se întâmplă când fotbalul coincide cu clubbing-ul?

Păi argentinienii o pun de o campanie, pentru o bere. Știind pasiunile bărbaților pentru fotbal, bere și viața de noapte, argentinienii de la Ogilvy, au creat o campanie pentru Budweiser care îmbină toate cele 3 pasiuni.

“Goal in the dark” e numele campaniei, în care se combină viața de noapte cu fotbalul. Și din când în când se mai bea o bere, sau două. Asta pentru că Ogilvy i-a transpus pe bărbați în jucători de fotbal, îmbrăcați în diverse costume cu leduri (spell Disco), le-a adus un arbitru bouncer iar pe post de energizant câte un Budweiser. Plus o mică demonstrație cu Martin Palermo și un meci de fotbal feminin pe întuneric.

Toate astea pe lângă transmisiile live ale celor de la ESPN și News America și o ediție de colecție a sticlei de Budweiser care strălucește pe întuneric. Cam așa faci o activare mișto pentru o campanie.

Lăsând la o parte că oricine poate juca fotbal pe întuneric (toți făceam asta când eram puști), ideea mi se pare destul de faină ca să prindă la public, să faci puțin hype și să-ți crească cât de cât vânzările. Dar da, îmi place abordarea creativă pe care au mers cei de la Ogilvy.

6 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *