Vodafone – Împreună

Emoţie, oameni, conexiuni, lume mai bună. “Împreună suntem mai puternici”. La asta se rezumă noua strategie de brand a Vodafone axată mai mult pe oameni decât pe servicii. Un spot fain pentru brand, o campanie mult mai plăcută pentru public. Cel puţin după părerea mea.

Sincer să fiu ultimele aventuri ale lui Paul și Ioana cu “Să fie dublu” nu au fost pe gustul meu și Vodafone parcă avea nevoie de o întoarcere la 180 de grade și de o nouă strategie.

Îmi place spot-ul pentru că îmi amintește de oameni, de viața lor, de legăturile dintre ei și de toate lucrurile care se întâmplă în jurul lor. Plus că spot-ul te țin în priză până la final ca să-i poți înțelege mesajul și să te prindă. Aproape la fel ca la “Imported from Detroit“. Dramă, intensitate, pasiune și multă emoție.

Spot-ul e făcut de McCann Eriksonn și e printre puținele spot-uri create în 2012, în România care mi-au plăcut.

7 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *