Activare de brand din curiozitate

Din curiozitate suntem atrași de tot felul de lucruri, corect?

Sau poate pur și simplu vrem să experimentăm lucruri noi și nu știm cum să facem asta. Eu unul, de obicei sunt curios. De fapt asta mi se trage din copilărie când avem o colecție demnă de mașini și mașinute și îmi băgam nasul prin ele să văd cum funcționează, să văd cum sunt construite și mai ales să văd ce naiba le separă de cele din realitate.

Evident, că după ce le dezmembram pe unele, din ele nu mai rămâneau decât motorașele care stăteau aruncate pe undeva și o caroserie care se făcea praf deseori fiindcă era făcută din plastic.

Așa și cu această cutie misterioasă de mai jos. Când am primit o invitație zilele trecute habar nu aveam în ce mă bag. Teasing sută la sută. Și o poză care nu prea zicea foarte multe. Dar din curiozitate, care cumva m-a împins de la spate am acceptat invitația și m-am îndreptat astăzi către Băneasa Shopping City să văd revealul.

Când am ajuns în Băneasa, peisajul era perfect un reveal și un eveniment mișto. Nu știam chiar ce e în cutie, dar cumva erau câteva indicii ca să poți să-ți dai seama de ce fuseserăm chemați acolo. Cutie misterioasă afară, în bătaia soarelui, câteva mese scoase dintr-o sală de conferințe și câțiva oameni cunoscuți cu care să-mi petrec timpul până la reveal. Oare ce a fost?

Dacă nu s-a prins nimeni că e o băutură, nu-i nimic. Teoretic habar nu aveam ce e în cutie. Practic, nu ții 15-20 de oameni în bătaia soarelui fără să le dai posibilitatea să se răcorească.

În cutie am găsit noul sortiment de Redd’s Cranberry, o bere cu suc de merișoare, dulceagă și vreo 4% alcool. Bineînțeles, totul a fost ținut sub cheie vreo săptămână, în București și în alte 3 orașe din țară și cum să nu lansezi un nou sortiment de bere altfel decât printr-un eveniment de activare de brand.

Sunt sigur că vă gândiți la flashmob. Da, a fost un moment artistic înainte de reveal cu câteva tipe și tipi îmbrăcați în culori de vară, dar sub nici o formă nu a fost un flashmob ci un eveniment de activare. Asta pentru că multe produse merită lansate pe piață printr-un brand activation. Cel puțin mie îmi place chestia asta pentru că îți duce campania la un alt nivel și o întregește, pe lângă buzz-ul făcut înainte de lansare.

Ce vă pot zice despre  Redd’s Cranberry? Nu prea multe. Doar că e o bere de sezon (poate trece și de sezon – depinde de preferințe), e o bere special făcută pentru doamne și domnișoare (nu o să vezi bărbați alături de prietenii lor comandând la teresa un Redd’s pentru că efectiv s-ar face de râs), puțin dulceagă și acrișoară (are un gust care se aseamănă cu cel al unei șampanii) și că azi am testat pentru prima dată o bere Redd’s.

Concluzia

Redd’s Cranberry e o bere pe care personal aș da banii să o cumpăr pentru altcineva decât pentru mine. Aș lua Redd’s (rece desigur) pentru persoana de lângă mine care nu obișnuiește să bea bere (cu volum mai mare de 3-4% alcool). E o bere pentru fete și rămâne o bere dedicată sexului slab.

Redd’s Lemon și Redd’s Cranberry fac parte din portofoliu Ursus Breweries, iar dacă vreți mai multe detalii despre cele două beri le găsiți pe facebook pe Reddsbeer.

8 years ago

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *