Cannes Lions – ziua a doua

Ziua a doua de la Cannes Lions a început pentru mine cu drumul spre muncă și cu așteptarea shortlist-ului pentru PR Lions, Outdoor Lions, Press Lions, Media Lions, Mobile Lions și Creative Effectiveness Lions.

Dacă la PR Lions, aflasem un zvon aseară dar așteptam confirmarea oficială am furat Lions Daily (ziarul zilnic al festivalului Cannes Lions – pe care îl găsiți aici), pentru celelalte a trebuit să-mi bag nasul prin varianta digitală a ziarului și să găsesc shortlist-urile de astăzi.

Românii se pot bucura de 3 shortlist-uri la PR Lions: “Plant the Bill” de la Saatchi&Saatchi Bucharest la categoria Environmental PR, “Romanians are smart” de la McCann Erickson Bucharest la Best Use of Social Media și “The Journey of the Ball” de la GMP Advertising la categoria Best use of sponsorship.

Pe lângă shortlist-urile de la PR Lions, la Cannes Lions avem încă 5 nominalizări la Media Lions:  “Your Last Journey” de la Publicis Bucharest la Best Use of Special Events and Stunt/Live Advertising, McCann Erickson Bucharest la categoriile Fast Moving Consumer goods și Best use of Digital Mediacu “Romanians are smart” și “Repetition” de la Saatchi&Saatchi Bucharest la Charities, Public Health & Safety, Public Awareness Messages și la Best Use of Integrated Media.

La celelalte categorii la care au fost date shortlist-urile nu avem din păcate nominalizări. Mâine o să avem ocazia să vedem și primele rezultate cu speranțe la premii. Plus shortlist-urile la Design Lions, Cyber Lions și Radio Lions (agențiile românești având înscrise campanii doar la Cyber și Radio) și gala oficială de deschidere a Cannes Lions și decernarea premiilor la Creative Effectiveness, Media, Mobile și Outdoor Lions de la ora 19 (CET), 20 a României.

Și azi vă las cu revista oficială a festivalului (unde am găsit azi articole interesante despre mobile marketing) și un bonus mic.

Descarcă revista zilnică de la Cannes Lions

 

 

 

 

*Later Edit: Primii doi lei de la Cannes Lions au venit la PR Lions – Bronz pentru Saatchi&Saatchi Bucharest cu “Plant the bill” și Silver Lion pentru McCann Erickson Bucharest la Direct Lions cu “Romanians are smart” în categoria Best Low budget Campaign.

Credits: Adhugger.net

6 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *