Cel mai promițător brand românesc

Toată, dar absolut toată lumea vorbește la ora actuală despre brand. Fie că este vorba despre brand personal, fie că este vorba de poziționarea unui brand pe piață, toți se folosesc de acest cuvânt și derivatele lui.

Nu de alta dar în ultimii ani am fost bombardați cu tot felul de cărți, top-uri și evenimente dedicate brandurilor. Și uneori toată informația asta devine cumva covârșitoare și greu de digerat. Da, toată lumea se bate să fie în față, toată lumea vrea să fie iubită de către consumatori, toată lumea vrea vânzări și notorietate și evident toată lumea vrea să fie un love brand.

Și mă gândeam că toate titlurile acestea devin prea pompoase într-o societate în care consumatorul alege brand-ul și nu invers. Pentru el nu contează toată notorietatea asta, titlurile și evenimentele dedicate brandului și toate celelalte lucruri minuscule care ar conta pentru un brand. Pentru el contează produsul final și satisfacția oferită de acesta.

Totuși, cum ar suna printre toate aceste titluri și denumiri, “Cel mai promițător brand românesc”?

Mi-ar plăcea să vă spun că acest titlu se potrivește brandului X, dar nu am de unde să știu asta. Încă.

Însă, Seed Consultants lansează pentru a treia oară programul “Cel mai promițător brand românesc”, o competiție în care companiile se pot înscrie pentru un plus de valoare și un program de branding gratuit de branding pentru dezvoltarea unei noi imagini în piață.

Pe lângă kit-ul de branding, alte branduri se pot folosi de medalia “Cel mai promițător brand românesc” pentru un plus de imagine și o recunoaștere sporită a calității servicilor oferite de către brandul respectiv. Medalia poate fi folosită pe orice material de branding de care o companie dispune: spot-uri, website-ul companiei, ambalaje sau orice ad al companiei.

Dacă aș face o comparație aș putea zice că această medalie se aseamănă cumva cu atât de cunoscutele etichete ISO, pe care le găsim pe diferite produse și care aduc un anumit statut și expunere unei companii.

Cum se poate aplica?

Fiind un proiect cu o anumită structură și reguli de participare cel mai bine ar fi să citiți procesul de aplicare de pe celmaipromitatorbrandromanesc.ro.

Nu e ceva complicat și nici rocket science, dar nu vreau să mă încurc în reguli și metode de aplicare și să explic acest proces pe înțelesul meu când informația utilă și relevantă se găsește la un click distanță.

Plus că înainte de a aplica nu pot să vă răpesc plăcerea de a vedea spot-ul de promovare.

8 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *