De unde atâta chef de viață?

Pe căldurile astea chiar nu aș putea să vă spun de unde există atâta chef de viață?

Sau poate că în adâncul intelectului meu aș găsi răspunsul la o întrebare atât de simplă și poate că ar fi un raspuns la fel de banal ca atunci când cineva te întreaba ce mai faci, dacă uneori mi-ar păsa de toate întrebările derutante numite sugestiv întrebări de cunoaștere.

Până la urmă, ce este și în ce constă cheful de viață?

Eu nu cred că există un singur răspuns corect sau valabil la această întrebare, ci o varietate de răspunsuri. De la redescoperitul confecționării avioanelor de hârtie (care by the way, n-am mai făcut asta de prin liceu), până la distracțiile săptămânale cu prietenii și discuțiile lungi și pe diferite teme petrecute în Argentin.

Un alt răspuns la fel de valabil și mult mai indicat și care ar putea defini problema “chef de viață” este dat de Prigat și mini-site-ul lor, “Enciclopediachefuluideviață“, o campanie de user generated content susținută de brand. Ideea e una foarte mișto, care mă încântă dar totuși nu știu dacă m-aș băgă să generez conținut cu și despre cheful de viață pentru simplul fapt că site-ul campaniei nu mă atrage deloc. Și nu mi se pare deloc user friendly.

Apropo de cheful de viață și de provocările acestei stări, oricine poate să-și exprime părerile despre ce este cheful de viață printr-un link, o poză, un video sau un mesaj cât de cât amuzant, pe site.

Și legat de Prigat și campaniile lor de comunicare, habar nu aveam că fetele de la The Practice lucrau pe PR pentru Prigat. De 23 și de BBDO știam de ceva timp. Nu de alta dar știam de toate reclamele entuziaste ale lui Naumovici pentru Prigat și de cât de fun erau.

Toate ca toate, dar dacă aș avea de ales dinte niște sucuri aproape naturale de fructe, probabil m-aș opri la Prigat de Cranberries (de care am băut acum o săptămână) sau Granini de vișine (de care am băut la Rock The City). Amândouă la fel de bune și chiar nu știu ce să aleg dintre ele. Păcat că se îmbuteliază doar la PET-uri de 1.5l.

Iar dacă vreți să știți cine se ocupă de campania asta, vă sugerez să le stresați cu întrebări pe fetele de la Borțun.

La final am și eu o intrebare. De unde atâta chef de viață fraților pe căldurile astea de afară?

 

8 years ago

2 Comments

    1. E o idee bună și îmi pare bine că se merge și pe campanii de generare de conținut pentru că așa îți creezi o comunitate în jurul brandului. Sau pui o cărămidă la crearea acelei comunități.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *