Pentru a doua oară consecutiv sunt Event Ambassador la Webstock

În ultimii 2 ani am fost la Webstock. Anul trecut am fost pentru prima dată Event Ambassador la Webstock. Sincer, în 2012 nu aveam de gând să ratez cea mai importantă conferință de social media din online-ul românesc. Și m-am trezit pe ultima sută de metri dar am vrut să-mi mai petrec o zi de Webstock fiind Event Ambassador (chiar dacă anul acesta aveam intrarea asigurată).

După cum scrie și în titlu, voi pentru a doua oară Event Ambassador. Consider că social media din România mai are multe lucruri pe care să mi le predea și sincer am vrut din toată inima să fiu din nou în postura asta. Nu pentru că anul trecut a fost fun ci pentru motivația în plus pe care ți-o dă o astfel de titulatură.

Nu de alta, dar anul trecut, în preajma Webstock cred că am reușit să mențin o frecvență a postărilor pe blog mai mult decât decentă și să mă țin bine de scris, nu aproape zilnic dar o dată sau de două ori la două zile tot aveam articole publicate pe blog. Și vreau să fac asta și anul acesta numai că vreau să fac totul bine și să am cel puțin un articol pe zi. În fiecare zi și să nu mă opresc.

Că am trecut de partea introductivă și v-am familiarizat cu conceptul de Event Ambassador (un comunicator extern al evenimentului) și cu ce este Webstock în mare o să vă lămuresc imediat cum puteți ajunge la Webstock și ce va fi acolo.

Ca să particip la Webstock trebuie să soliciți o invitație full-day sau una valabilă la cele 3 microevenimente din cadrul conferinței pe site-ul Webstock. Nimic mai simplu. Completezi câteva date personale și o motivație a participării și aștepți să vezi dacă ai primit invitația. O altă oportunitate de a ajunge la Webstock este aceea de a susține evenimentul printr-un banner de “Suporter Webstock” și este dedicată în special bloggerilor. Mai multe detalii găsiți aici.

În caz că nu reușiți să faceți rost de o invitație o să puteți viziona evenimentul pe site. Sper totuși să nu cadă livestream-ul la fel ca în 2010.

La fel ca anul trecut, la Webstock 2012 vor fi 3 sesiuni care se vor desfășura în paralel (Pro Blogging, Social Media Professionals și Future Trends). Dacă stau să mă gândesc bine, nici nu știu la ce sesiune să particip anul acesta, dar cred că până se vor afla toți speakerii voi avea timp să mă decid.

Nu în ultimul rând, la Webstock 2012 se va desfășura după terminarea celui 3 sesiuni, Gala Webstock Awards, unde cele mai tari proiecte din online și social media din ultimul an vor fi premiate. Pentru a putea înscrie un proiect în competiție trebuie să completezi formularul de aici, până pe 5 septembrie 2012.

Sper ca în 2012 să văd multe proiecte tari care vor lua premii. Eventual, poate se mai stabilizează puțin piața.

Pe lângă faptul că abia aștept să-mi cunosc colegii ambasadori, vreau să știu cine vine toamna asta la Webstock 2012? Pe lângă faptul că o să învățăm chestii noi (sper) o să fie și distracție multă. Zic și eu. Acum dați și voi cu parul.

Da. Fiți siguri că în următoarea perioadă o să vă înnebunesc cu informații despre Webstock. Dacă vreți să revedeți o arhivă a tuturor postărilor mele despre eveniment, o găsiți sub tag-ul Webstock.

6 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *