Grolsch și experiența interactivă

Știu că vă zic iar de bere și de Grolsch, dar campania următoare este un exemplu foarte mișto de cum poți combina inteligent TV-ul cu online-ul și cu mobile.

Nu degeabă cei de la Grolsch se folosesc de conceptul de “experimentalist”. Și se joacă cu multe proiecte creative. Campania de mai sus e o extensie/adaptare în online a unui spot TV, din ultima campanie publicitară desfășurată de cei de la Grolsch în UK.

Ideea de bază era că tu ca utilizator îți foloseai smartphone-ul să trimiți un mesaj cu numele tău la un număr predefinit, iar personajul principal din reclamă, un polițist olandez și fin băutor de Grolsch decidea dacă îți știe numele și îți dădea înapoi un sms cu un cupon pentru un six pack gratis de Grolsch.

Asta dacă îți recunoștea numele. Dacă nu, erai doar un utilizator angrenat în experiența interactivă a campaniei.

Campania e creată de BMB Agency, din Londra, iar numele campaniei este Big Bold Grolsch.

8 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *