9 agenții din România shortlistate la Golden Drum

Pentru cei care nu știu, Golden Drum este un festival de creativitate în Advertising la care publicitarii românii înscriu de ceva ani buni încoace campanii, print-uri și spot-uri TV. Se desfășoară în Slovenia la Portoroz, foarte aproape de Trieste și granița cu Italia și adună crema publicității est europene și balcanice.

Dacă vreți să aflați experiențe de la Golden Drum, vă sugerez să citiți articolele lui Titus despre ediția din 2010, la care a participat.

Iar eu o să mă oftic maxim pentru că Roxana, e în momentul acesta la Portoroz și are parte de vreme plăcută și Golden Drum action. Ce să faci dacă a câștigat, norocos ce-i drept concursul Cannes Predictions de la Leo Burnett. Sper ca după experiența asta să vină acasă și să poată poveste cum a fost la Portoroz.

Dar trecând la lucruri mult mai serioase, astăzi 9 agenții din România au fost puse pe shortlist-urile de la Single și Multichannel la Golden Drum. Asta înseamnă că 9 agenții se luptă să vină cu un trofeu acasă.

Cu cât e mai strălucitoare culoarea cu atât mai bine.

Agențiile shortlistate sunt:

McCann Erickson Bucharest – pentru campania “Românii sunt deștepți” (campanie premiată la Effie, Cannes, Internetics și Webstock anul acesta), la secțiunile “Digital” și “Integrated communication campaigns”.

Saatchi & Saatch România – pentru campania “Repetition” (campanie creată pentru ziua Autismului), la secțiunile “New or Innovative” și “Integrated communication campaigns” și la secțiunea “Radio” cu campania “Motivational GPS” pentru promovarea Toyota Land Cruiser V8.

Cohn & Jansen JWT – campania “Întoarcerea la puritate” (campanie creată pentru Aqua Carpatica), shortlistată la secțiunea “Integrated comunnication campaigns”.

Leo Burnett & Target – a prins shortlist-ul la secțiunea “New or Innovative” cu campania “Second Life“, pentru Fundația Mihai Neșu & Gazeta Sporturilor.

Publicis Bucharest – a intrat pe shortlist-ul de la secțiunea “Press” cu lucrările “Elevator” și “Dinner” pentru brand-ul Oral-B și la secțiunea “Integrated communication campaigns” cu “Your last journey“, o campanie făcută pentru Poliția Română.

Papaya Advertising – shortlistată la secțiunea “Film” cu spot-ul TV cu Dragoș Bucur din campania “Salvați Roșia Montană”.

Next Advertising – pe shortlist-ul secțiunii “Film” cu spot-ul pentru Biz Days din campania “You’re not on target”.

MRM WorldWide, recent numită Agenția Anului la Internetics a intrat pe shortlist-ul de la “Digital” cu lucrarea “Manager SRL” pentru Vodafone Business iar Webstyler a intrat pe același shortlist cu lucrarea “The Outlander Adventure“.

Mai multe detalii despre Golden Drum și cele întâmplate până acum la Portoroz găsiți în articolul următor de pe AdHugger. Sau pe conturile de Facebook, Youtube și Twitter ale festivalului.

8 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *