Cum să te joci de-a James Bond

E seara când ești invitat la o petrecere glam, în care în dresscode se specifică că trebuie să porți ceva violet aka mov. Nu cauți prea mult prin șifonier și găsești ținuta perfectă de James Bond. Fără ceva care să pară apropiat de mov.

Asta e. Strângi din dinți și fugi în Centrul Vechi al Bucureștiului, misiunea ta fiind să ajungi la petrecere “in one piece”, doar te-ai îmbracat ca James Bond în seara asta, corect? Minus papionul negru și cămașa albă.

Ok. De fapt misiunea ta din seara respectivă are mai multe taskuri adiacente, care ușor dar sigur te vor aduce la petrecere.

Primul ar fi să ajungi pe Lipscani. Acolo, ești setat pe un singur lucru: “Crack the case”. Sau cum să te implici în campania de promovare a filmului “Skyfall” (cu James Bond, desigur), fără să fii unul din bloggerii care au primit acasă sau la birou o valiză de la Heineken.

James Bond

Prima ta misiunea ca agent secret este să construiești un castel din 7 cărți de joc în 3 minute. Rezolvi misiunea și ți se dă harta cu următorul punct de interes și dosarul cu misiunea numărul 2.

Notă: Pentru a putea intra în joc trebuie să spui parola “Crack the case”.

A doua misiunea este la fel de simplă, deși inițial am crezut că e puțin mai complicată. Ai la dispoziție 3 piese de domino și trebuie să-l bați pe tipul de la masa verde pentru a putea primi indiciul următor. Ai trei încercări și dacă reușești să-l bați primești o folie transparenta pe care scrie unde vor fi următoarele două misiuni.

Ești pe val. Agentul secret din tine a rezolvat primele două misiuni și se îndreaptă către cea de-a treia, unde ești întâmpinat de un tip îmbrăcat într-o uniformă militară și trebuie să joci barbut sau craps cum zic americanii. Scopul e să arunci cu zarurile astfel încât suma lor să-ți dea 7. Ai 3 încercări. Dacă ai reușit ți se dă indiciul pentru următoarea misiune (un suport de pahar cu Heineken și Skyfall).

Teoretic, suportul acela de pahar te conduce spre al patrulea loc și a patra misiunea, pe care eu le-am sărit puțin din schemă pentru că am descoperit unde se află ultima misiune și mi-am scurtat traseul din acea seară. Hint: Pe suport este scris ceva care de obicei nu poate fi detectat din prima, dar trebuie cumva ori să te prinzi ori să ajungi să faci a patra misiune.

În misiunea cu numărul 5, ești rugat să-ți introduci datele personale într-o aplicație asemănătoare cu cea de pe facebook (rulează pe o tabletă de la Samsung din câte mi-am dat seama) și trebuie să dezamorsezi o bombă în 30-40 de secunde. La final primești un tichet răzuibil, iar codul din interiorul lui te poate ajuta să deschizi servieta din Centrul Vechi.

Felicitări, te-ai comportat ca un adevărat agent secret. Pot să-ți mai zic altceva? Nu cred. Acum nu trebuie decât să ajungi în Centrul Vechi, la BNR, pe 18 octombrie după ora 19:00 și să vezi dacă codul de pe tichet deschide valiza mare.

*Locurile în care trebuie să mergi ca să îndeplinești cele 5 misiuni sunt: Old City, Hanul cu Tei, Van Gogh cafe, Bound și Bordello. Să nu zică cineva că nu dau hint-uri bune.

Sincer să fiu, mie mi-a plăcut abordarea Heineken și modul cum au creat această activare și goană după misiuni și indicii prin Centrul Vechi. Asta mă aștept mereu de la o campanie de advertising. Să fie interactivă și să mă pună să fac ceva, să alerg după niște rezultate, nu să stau în fața unei aplicații online și să mă joc.

Ca să îi dau în gât pe cei responsabili de implementarea campaniei avem așa: PR – Oxygen PR, online – Webtailors, BTL – Momentum.

Toată alergătura a meritat, pentru că apoi mi-am petrecut câteva ore frumoase în Vault. Și am câștigat alte câteva chestii pe deasupra. A fost frumos pentru o seară să-l întruchipez pe James Bond, și cum sunt fan al seriei, abia aștept să se lanseze filmul cu numărul 23.

Sursă: Poza cu valiza Heineken a fost furată cu nesimțire de la IQads.

7 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *