Notează-i numărul

Category : Altele · by Nov 22nd, 2012

…. zise el. Ce? Unde? Cum? Când? Și mai ales, de ce?

Toate acestea erau întrebări existențiale pentru tânărul rămas fără transport în mijlocul drumului spre mare. Știa că până la Constanța mai erau vreo 40 de kilometri și cumva trebuia să ajungă acolo înainte de apus.

Se opri pentru 2 secunde, se gândi ce va face și nu vedea altă soluție decât “ia-mă nene”. Stătea de 10 minute pe marginea șoselei până când îi sărise în față un panou publicitar vechi pe care scria “Îți dăm un boost de benzină pentru fiecare enzimă”.

Imediat își zise în sinea lui: “Ce copy groaznic”. Oare de ce oamenii se gândesc prea mult și scot prea puțin? Ideal ar fi fost să-i sară în ochi orice altceva decât benzină și enzimă.

Dar nu se putea stăpâni. Trebuie să critice el tot ce-i trecea prin sfera vizuală. Apoi, dintr-o dată văzu o mașină la câteva sute de metri în depărtare. Se puse pe marginea drumului, își ridică degetul mare în semn de like pentru a iniția o conexiune cu șoferul mașinii.

Acesta, intrigat de ce ar putea descoperii pe drumul spre mare își îndreptă atenția către șoferul unui FiAT cu caroseria colantată cap-coadă. I se păruse că dă foarte bine și inovativ ca un brand să-și pună însemnele pe o astfel de mașină și că din punct de vedere publicitar vor avea de câștigat și totul va fi inovativ, iar procesele de producție vor merge lin.

Până la urmă ajunse în Constanța. Șoferul care îl dusese până acolo îl întrebă subtil de ce tot se uita la mașini în loc să i-a pe cineva de pe stradă. El zisese că lucrează în advertising și că nu-i pasă cum ajunge la destinație ci că îi pasă de reclame doar dacă ajunge cu bine la destinație. Confusing.

carvertising

Prietenii îl așteptau în liniște pe terasa de la Beta, când el ajunse și le trânti vestea cea mare. Nu conta ce însemna ci conta cu ce era branduită. Toate ca toate, dar fără un spațiu gol, de ce s-ar fi gândit cineva tocmai la braduri și asocierile lor.

Într-un moment de apatie, zgomotele de fundal se tot intensificau în jurul lui până când un un zgomot puternic (răsărit dintr-o combinație de lemn de stejar și multe măceșe și îi zise: “Gata joacă. Nu mai sta atât ca să te plimbi și să schimbi dimensiunile pentru a scoate unde.” Aiurea. Șeful Carmedia rămăsese șocat la cele văzute și îi preciză că toate cifrele acelea sunt cifre cam umflate dacă el nu-și face targetul. Speriat, se trezi cumva din necunoscut și își îndreptă atenția către prezent.

QED.

Trecând la lucruri mult mai serioase, industria auto este de multe ori preferată de advertiseri pentru a-și expune munca și a promova anumite branduri și produse. De aceea vedem pe străzi mașini colantate cât mai înfloritor în culorile unui brand. De la un simplu logo până la elemente grafice complexe o mașină colantată atrage priviri. Și eventual vinde chestii.

Apropo de toate astea, Carmedia Group este unul din locuri unde îți poți crea o mașină branduită cu ceea ce dorești să comunici. Oferă servicii de comunicare outdoor pentru companiile dornice să se promoveze în acest fel. Colantare, CarVertising* sau publicitate pe taxi-uri.

Oamenii de la Carmedia vă stau la dispoziție ori pe facebook, pe pagina lor dedicată ori pe site-ul Carmedia.


Warning
: Colantarea sau CarVertising-ul sunt servicii de promovare și comunicare destinate brandurilor, nu o nouă metodă de a face tuning unei mașini puternice.

PS: CarVertising = publicitate pe mașini personale prin lipirea diferitelor autocolante publicitare.

SHARE :

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *