AdRev 8 și pasul meu către online

Am aflat de Adrevolution, undeva pe la începutul lui 2008, când încă procesam cuvintele bloggeri și online. Nici nu mai știu cum am ajuns la ediția respectivă de AdRev, dar faptul că am ajuns acolo a marcat primul meu pas făcut în online.

Atunci am aflat pentru prima dată cine era Dragoș Novac, Orlando Nicoară și Bobby Voicu. Datorită experienței AdRev m-am apucat “mai serios” de blog. Rezultatele (puține, dar bune pentru moment) le-am descoperit peste ani.

Acum ar trebui să vă spun ce este AdRev, corect?

AdRev este unul dintre cele mai mari evenimente studențești dedicate publicității, organizat de Advice, un ONG studențesc din cadrul ASE. Anul acesta a ajuns la a 8-a ediție.

Pentru un tânăr care bate la porțile întredeschise ale advertising-ului românesc, AdRev 8 este ocazia perfectă de a face cunoștiință cu câțiva oameni din indusrie, de a înțelege concepte din advertising și de a începe încet dar sigur o carieră în advertising.

Anul acesta, principalele subiecte de la AdRev sunt “Social Media”, “Gamification” sau “Online and Offline Visuals”, iar printre speaker se regăsesc: Sorin Psatta, Matei Psatta, Monica Jitariuc, Cristian China Birta aka Chinezu, Dragoș Mușat, Bogdan Theodor Olteanu sau Ștefan Stroe.

Încă nu știu în ce zi voi ajunge și eu pe acolo, dar vă sugerez să mergeți și să ascultați ce au de zis oamenii ăia. Programul complet și speakerii, îl găsiți pe AdRev.ro

Conferințele se desfășoară între 3 – 7 Decembrie, 2012 la sala Berlin din Club Control, între orele 17:00 – 19:00.

Și ca să vă introduc în atmosfera AdRev, vă las cu două vorbe spuse de project managerii acestei ediții:

Ediţia de anul acesta prezintă cele mai noi trucuri din publicitate, urmărind tendinţa de apropiere a brandurilor de consumatori, mai ales prin intermediul noilor tehnologii. Termeni precum “consumer engagement” sau “realitate augmentată” au devenit principalii actori pe o scenă pe care, cu siguranţă, “a te juca” e tot mai complicat. Am plecat de la ideea că astăzi publicitatea e altfel, e mai aproape de consumator. Vorbim de experienţe personalizate ca urmare a implicaţiilor pe care le are tehnologia, spune Florea Luiza-Andreea, Project Manager AdRev 8.

Publicitatea nu mai înseamnă să îi asaltezi pe consumatori prin toate mijloacele posibile, ci să te apropii de ei, să le devii prieten şi să le câştigi încrederea. Ascensiunea noilor tehnologii şi a reţelelor de socializare facilitează apropierea de consumator, drept urmare, AdRev 8 abordează în principal subiecte legate de aceste instrumente, fără a neglija metodele tradiţionale, precum BTL-ul sau marketingul ambiental, completează Alexandru Purcărea, Project Manager AdRev 8.

6 years ago

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *