Customer Engagement și Gamification la AdRev8

Anul acesta am făcut cumva să ajung și eu pe la AdRev8. Despre AdRev am scris de vreo câteva ori și era păcăt să ratez ediția de anul acesta. Speakeri cât de cât mișto, idei interesante și studenți cu dorințe de a învăța chestii și de a lucra în publicitate.

Lumea la ora actuală e înnebunită după reach, viewership, customer engagement și gamification. E totuși un trend normal în 2012 și lumea din advertising face mai mult decât clasicele campanii. Sau cel puțin așa este în afară.

Pe la noi încă suntem la început cu multe chestii din noile trenduri, dar observ că începem să le prindem și să le folosim. Mai bine, mai rău, asta rămâne de văzut în campanii.

Lăsând aberațiile de mai sus deoparte, singurul lucru care pe mine m-a frapat la AdRev8 este acela că la întrebarea “Știți ce înseamnă earned media?”, m-am aflat printre cei 2 oameni care știau asta (excluzând organizatori și speakeri). Sincer sunt puțin dezamăgit de asta. Vrei în publicitate și vii dintr-o perioadă în care ai orice informație de care ai nevoie doar apăsând pe un buton și nu știi ce înseamnă “earned media”. Dă un search pe google și află. Serios.

În altă ordine de idei atmosfera a fost faină și am râs mult la prezentarea lui Marius Deak legată de Gamification. Tare aș vrea să o am pentru inspirație.

Două chestii pe care le-am filmat din prezentările lui Marius Deak și Dimitris Sideridis de la AdRev8 și puțin mai jos câteva poze.

9 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *