Spot-ul TV de luni: AT&T – Tree House

“Bigger is better”. Asta spun cei de la AT&T în ultima lor campanie “It’s not complicated” de promovare a tehnologiei 4G existente în rețeaua lor.

Mi se pare puțin cam dusă la extrem ideea de a asemui o rețea 4G cu o casă în copac și să pui niște copii să susțină că “ceva mai mare e mereu mai bun”. De fapt acesta este și selling point-ul celor de la AT&T, cum că ei dețin cea mai mare rețea 4G din SUA și că a lor este mai bună decât a concurenței.

Acum ce aș putea să zic mai mult? Interesantă ideea, foarte bine executată, copy la nivel de advertising de peste ocean, dar nu prea cred mereu în sintagma asta cu “Bigger is better”. Pentru că mi se pare că de cele mai multe ori este un over statement și că nu mă va face să cumpăr un produs.

Campania pentru AT&T este dezvoltată de BBDO, Atlanta. Celelalte spot-uri din campanie le găsiți pe Youtube: Laser boy și Grandma.

8 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *