Spot-ul TV de luni: Guinness – Clock

Întotdeauna am apreciat spot-urile TV făcute cu cap și care au în spate o poveste. Unul dintre ele, pe care vi-l prezint azi este la Guinness, o bere pe care o beau ocazional. Printre singurele beri negre care ajung și pe la noi pe care le beau.

Am văzut spot-ul Clock undeva în luna ianuarie, cam acum 2 săptămâni și mi-a plăcut. Atunci se lansase noul spot în lume, iar acum câteva zilele a ajuns să fie promovat și prin meleagurile noastre.

Îmi place cum cei de la AMV BBDO (Londra) n-au aruncat un spot sec pentru o bere de tradiție în lume și au creat o poveste în jurul unui element important din viața oamenilor: Timpul.

Timpul e cel care ne aduce în anumite situații, ne facem să găsim soluții utile când avem nevoie de ele, timpul ne presează când avem deadline-uri. Dar am învățat că timpul aduce și lucruri bune, fericire și liniște și că spațiul temporal e o verigă mare dintr-un angrenaj complex.

Îmi place spot-ul pentru că e filmat într-un decor boem (undeva în Cehia, unde aș vrea să merg la un moment dat), este filmat alb-negru și pe alocuri în slow-motion pentru a te aduce în starea aia în care ai vrea să fi tu în pielea personajului.

Și până la final nu te-ai aștepta să fie pentru o bere. Mai ales pentru una de tradiție ca Guinness.

Și să nu uit. Spot-ul face parte din campania Guinness – Made for More, începută în 2012 cu spot-ul Cloud.

“We have a choice. Do we settle for ordinary or do we strive to be made for more.”

8 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *