KLM

KLM Must see social map

KLM are întotdeauna campanii foarte tari și interactive pe social media. Cred că dacă stau bine să mă gândesc, îmi vin în minte două dintre campaniile lor pe social media.

Cred că nu există om căruia să nu-i placă să călătorească așa că cei de la KLM au inventat “Must see social map”, un fel de harta a locurilor pe care ai vrea să le vizitezi când vrei să pleci într-o călătorie.

Ideea e destul de simplă și nu trebuie decât să îți alegi locul unde vrei să mergi, să adaugi câteva obiective pe care ai vrea să le vezi în locul respectiv apoi să îți întrebi prietenii (printr-un share pe facebook, twitter sau e-mail) dacă au ceva tips-uri pe care să ți le dea în legătură cu locul în care vrei să mergi (alte obiective de vizitat, recomandări de restaurante, locuri unde se bea un vin sau o bere bună, cluburi, etc.).

Ideea e că oricum ai vrea să pleci undeva nu poți pleca fără să știi ce vrei să faci, chiar dacă cele mai mișto povești se întâmplă când te avânți în necunoscut. Teoretic trebuie să ai cu tine o harta și măcar o idee despre ce ai vrea să vizitezi în orașul respectiv.

Pe lângă toată componenta socială care stă la baza campaniei celor de la KLM, mai există și un mic truc care să te facă să apreciezi ideea mișto și implementarea la fel de bună făcută de agenția olandeză Code D’Azur, KLM trimițând tuturor (în limita stocului), o hartă la scară reală cu toate obiectivele pe care vrei să le vizitezi. PS: Durează vreo 3 săptămâni livrarea hărții.

KLM

Eu îmi plănuiesc de ceva vreme o escapadă la Nisa şi mi+am creat o hartă digitală cu câteva obiective şi locuri de acolo, inspirate din articolul fetelor de la Travel Girls.

Pentru cei care au fost la Nisa, aş aprecia un mic ajutor din partea voastră cu idei şi locuri de vizitat de acolo. Linkul către harta creatî îl găsiți aici.

7 years ago

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *