Golin Harris

Bright Young Things sau cum mi-aș fi dorit un astfel de program la 20 de ani

Pe vremurile în care mergeam la multe evenimente pentru studențime, internship-urile se practicau cam 100% prin multinaționale și cam răzleț prin agențiile de advertising și PR. Problema de bază era că majoritatea internship-urilor erau considerate stagii de practică (folositoare pentru studentul care vrea să-și termine licența cu bine și are nevoie de acele trei săptămâni în care trebuie să facă practică) și implicit nu erau plătite.

Recent, am descoperit că tot mai multe agenții și-au tras pe lângă ele un mini-program de mentorat prin care își caută forțe proaspete și viitoare talente. Idee care mi se pare foarte tare, în contextul în care tânărul abia ieșit de pe băncile unei facultăți de comunicare sau încă ancorat într-o astfel de facultate, nu știe pe unde să se îndrepte.

Așa mi-a ajuns la urechi “Bright Young Things”, un program de stagiatură dezvoltat de Golin Harris București. Practic, “Bright Young Things” este o platformă de internship-uri pentru studenții cu idei și pasionați de comunicare.

Cea mai “Bright” idee se lasă premiată cu 300 de euro și un internship la Golin Harris.

Pentru a te înscrie nu trebuie decât să accepți provocarea dată de echipa Golin Harris pe pagina lor de facebook, să vii cu o idee Bright și să rezolvi brief-ul specificat. Apoi o echipă Bright Collective, din agenție și cu un blogger îi vor alege pe cei care se vor bucura de bursele Bright.

Golin Harris

PS: Mi-aș fi dorit ca acum câțiva ani, înainte de a mă apuca de ceva concret de făcut să fi existat oportunități ca asta pe piață. Sugestia mea: Profitați.

6 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *