Câștigători Romanian EFFIE Awards 2013

Drum roll, vă rog. Și Grand EFFIE 2013, la zece ani de Romanian EFFIE Awards se acordă agenției McCann Erickson România pentru campania “National Consumer Promo”, făcută pentru Sprite.

Pe lângă Grand EFFIE, McCann Erickson România a câștigat un Gold Effie la categoria Non-Alcoholic Beverages cu National Consumer Promo, un Gold Effie pentru campania “ROM gives you the kick to finish what you started” la categoria Snacks, Confectionary and deserts, un alt Gold Effie pentru “Vodafone Brand Relaunch” la categoria Corporate Reputation, Image & Identity, un Silver EFFIE la Media Innovation pentru “Vodafone Library” și un Bronze Effie la Packaged Food pentru Maggi Fidelicios și campania “Food is Fun”.

Gold Effie-uri au fost date la categoriile: Sustained Success (Ciuc Premium – A beer in a thousand, campanie făcută de 23 Communication Ideas), Non-Alcoholic Beverages (Pepsi Cola – Today. Same As yesterday, campanie făcută de Graffiti BBDO și Bucovina – The Supreme Balance for Body & Mind, de la Leo Burnett & Target), Media Innovation (GSP – Second-Life for Mihai Neșu Foundation, de la Leo Burnett & Target), Media Entertainment (Dolce Sport – For Any Sport Addicts, de la GMP Advertising), Financial Services (ING – Spend and Save, de la CAP), Digitally Led Campaigns (Pegas – Nostalgia, campanie creată de Publicis Bucharest), David vs. Goliath (Aqua Carpatica – Vote for purity, de la Cohn&Jansen JWT), Brand Experience (Grolsch – For Experimentalists since 1615, de la Arsenoaiei&Mătășel) și Alcoholic Beverages (Ciuc Premium – Only the taste matters, campanie făcută de 23 Communication Ideas).

Restul premiilor le găsiți pe Adhugger.net, împreună cu câteva interviuri ale câștigătorilor.

7 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *