Noul Trilulilu – agregator de content multimedia

Am ajuns marți seară la noul Bucharest Hub mai mult din curiozitatea de a afla ce se mai întâmplă cu Trilulilu, după câțiva ani în care Trilulilu devenise varianta românească a Youtube.

Cum în ultimul an și jumătate, Zonga a luat fața crocodilului și a devenit încet, dar sigur, o alternativă la aplicațiile de audio streaming decente (Spotify, Google Music, Last.FM, Deezer), Trilulilu a trecut în planul doi și n-am mai auzit absolut nimic despre el.

Trilulilu

Cumva, Trilulilu avea nevoie de o nouă față. Și într-un fel a primit această față, Sergiu Biriș lansând la evenimentul din 9 iulie, Noul Trilulilu.

Într-un 2013 tot mai acaparat de imagini și video, Instagram versus Vine și Facebook versus Twitter, conținutul multimedia este într-o continuă creștere, și undeva acolo, cineva trebuie să eticheteze și să pună în ordine toată această informație generată de utilizatori.

Așa că dintr-un site de divertisment pus la același nivel cu Youtube, Trilulilu devine un agregator de conținut multimedia (imagini, video, audio), fiind organizat pentru a le oferi utilizatorilor conținutul pe care aceștia îl consideră relevant și pentru a-l putea împărți cu prietenii lor de pe Trilulilu sau cu prietenii pe care îi au în celelalte rețele sociale.

Modul de utilizare e unul destul de simplu pentru că în noul Trilulilu îți poți conecta toate rețelele sociale disponibile (momentan îți poți conecta Facebook-ul și Twitter-ul – în Private Beta, urmând ca pe parcurs să te poți conecta cu Google Plus, Instagram, Zonga, Youtube și Soundcloud) și vei primi un feed unic multimedia cu tot ce postează prietenii.

Momentan, Noul Trilulilu este în Private Beta și poate fi accesat de aici, fiind optimizat deocamdata doar pentru PC, iar funcțiile de care te poți folosi sunt destul de limitate dar vor fi disponibile până la lansarea pentru public.


Feedback

Îmi place să fiu conectat. Ador să văd site-uri cu un design bine pus la punct, dar nu prea sunt încântat de ideea de a-mi trage și filtra conținutul din mai multe părți într-un singur loc. Asta în mare parte pentru că nu sunt adeptul “politicii” “că ceea ce pui pe o rețea socială să meargă automat și pe altele”.

Ceea ce pun pe Twitter nu ajunge automat pe Facebook și nici ceea ce integrez pe Facebook nu ajunge în twitter. Cred în content unic pentru fiecare rețea de socializare în parte și cred în creșterea acestor rețele prin conținutul unic creat de noi. Da, ocazional mai dau pe Twitter sau pe Facebook poze pe care le fac pe Instagram sau Path, dar asta nu pentru a-mi atrage noi urmăritori către acele rețele ci pentru a împărtăși o anumită experiență cu restul prietenilor care nu sunt pe Path sau Instagram.

Nu știu ce se va întâmpla atunci când noul Trilulilu va ajunge și pe ecranele publicului larg, dar nu văd social media din România atât de deschisă la ceea ce va oferi Trilulilu și nici nu cred că userii se vor obișnui cu acest transfer. Poate că mă înșel, dar moment asta e părerea pe care o am.

Din câte am înțeles la eveniment, Noul Trilulilu va fi în Private Beta până în octombrie 2013, când se va da drumul la Public Beta. Până atunci, oricine are chef să se joace cu platforma și noul design poate să se înscrie pe noul.trilulilu.ro pentru a putea primi o invitație în sistem. Și dacă întâmpinați ceva bug-uri sau nu vă plac chestii, găsiți în colțul din dreapta sus un mic buton de feedback. You know, feedback is fifty.

5 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *