Competiția de design “Cu Nestea poți deveni faimos” la apogeu

Asistam joi seara la competiția organizată de Nestea pentru designeri, ilustratori și fotografi și mă întrebam de ce brandurile nu-și alocă o parte din bugetele de marketing într-o campanie de acest tip.

Adică, personal, văd prea puține branduri implicate în proiecte de design. Și e păcat. E păcat pentru că avem designeri buni. Designeri care pot să se afirme prin aceste concursuri. Poate nu toți au timpul și echipamentul necesar pentru a-și dezvolta un portofoliu solid de idei și poate nu au nici contactele necesare ca să poată ajunge la oamenii la care vor să ajungă.

Asta mi se pare una dintre cele mai faine metode de a ieși în evidență în fața unui om, de a arăta cuiva ce ai tu habar să faci și de a scoate și un beneficiu datorită muncii tale.

La demonstrația de livepainting organizată de Nestea pentru a stabili câștigătorii concursului lor de design n-am putut să stau locului foarte mult și mă tot foiam prin fața panourilor celor trei echipe ca să observ lucrările și modul lor de lucru.

Să fiu sincer, toate cele trei lucrări mi-au plăcut, dar în mod special mi-a plăcut lucrarea care a terminat pe locul doi. O găsiți mai jos (are o ilustrație mișto cu un astronaut în partea dreaptă a panoului). Mi-a plăcut tare mult modul cum au ales să lucreze, să combine viitorul cu trecutul, culorile și fotografia cu ilustrația. Dacă eram prin juriu, sigur îi alegeam câștigători.

Echipa câștigătoare a fost formată din: Tifrea Andrei (graphic design), Bosneagu Bianca (fotografie) și Anastasiei Sebastian (ilustrație). Mi-a plăcut modul cum au lucrat, dar personal, ilustrația nu e unul din combo-urile mele preferate când vine vorba de advertising, și poate că sunt subiectiv, dar panoul lor nu m-a inspirata atât de mult ca celelalte două și nu prea am înțeles semnificația lucrării.

Nestea

Trăgând linie, zic că toate cele trei echipe care s-au bătut în finala de livepainting s-au descurcat de minune, și, pe lângă faptul că s-au ales cu niște vouchere cu care pot să-și cumpere ustensilele necesare muncii lor, își vor vedea creațiile transformate în panouri publicitare Nestea.

Un lucru bun pentru designeri, If I may add. Și puțin bragging. Toate lucrările înscrise în competiție le puteți vedea pe design.nestea.ro

*Acest articol face parte din campania “Noul Nestea cu -30% mai puțin zahăr”.

7 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *