Undă verde pentru înscrieri la Webstock 2013

Webstock 2013. Locul unde în fiecare an se adună crema internetului românesc. Locul în care merg pentru a patra oară consecutiv și unde am învățat multe chestii. Și e aproape după colț.

Acum, trecând la lucruri mult mai serioase, pe 27 septembrie 2013, la JW Marriott Grand Hotel Bucharest va fi Webstock 2013 și Webstock Awards.

Proiectele și campaniile create peste an pot fi înscrise gratuit la Webstock Awards în perioada 1-31 August 2013, într-una dintre cele 12 categorii (jurizate de oameni cu rădăcini adânci în social media, marketing, mobile, digital și comunicare): Publishing, Utility, Visual, User Generated Content (by brands), Blogging Campaigns, Special Projects (Brands), Facebook Applications, Bloggers Project, Mobile applications, Instagram (by Brands), Best Content Campaign on Facebook, Innovation.

La Webstock Awards pot participa doar proiecte care nu au mai fost înscrise în competiție la edițiile anterioare, iar un proiect poate fi înscris într-o singură categorie. (Sunt tare curios ce proiecte și campanii vor fi înscrise anul anul acesta. În general competiția e destul de dură și rezultatele sunt strânse). Înscrierile proiectelor la Webstock Awards se fac aici.

Pe lângă gala Webstock Awards, restul zilei va fi plin cu deja celebrele conferințe Webstock și micro-evenimentele de după prânz: Blogging, Communication și Mobile, cu studii de caz, idei noi sau insight-uri asupra subiectelor abordate.

Dacă îți dorești să ajungi la Webstock anul acesta, cel mai bine ar fi să te înscrii din timp (din experiențele trecute), pentru a avea accesa la tot ceea ce înseamnă Webstock. De la conferințele de dimineață până la petrecerea de după gală. Înscrierile se fac aici.

Webstock

Pentru noutăți, urmăriți hashtag-ul #webstock13 pe Twitter și Facebook.

5 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *