HTC aduce schimbarea

Teaser de la HTC. Era și cazul ca gigantul taiwanez să-și regândească strategia de marketing și să facă ceva în privința asta.

Pe 15 august, HTC lansează platforma HTC Change, o nouă cărămidă din strategia integrată a brandului aplicată pe termen lung și care sărbătorește 17 ani de inovație în industria telefoanelor mobile.

Acum câteva luni se zvonea că noua imagine a HTC-ului va fi reprezentată de Robert Downey JR. și că acesta își va pune amprenta pentru a dezvolta noua campanie globală a producătorului taiwanez. Zvonurile au fost adevărate, actorul semnând un contract pe doi ani, pentru a fi imaginea producătorului taiwanez. Mesajul “Change” este acelă că HTC inspiră inovație pentru că este “tot ce ți-ai dori tu”.

Adevărul e că sunt mare fan al brandului și mi s-a îndoit puțin sufletul când am văzut scăderea lor din ultimul an și faptul că nu și-au construit bine strategia de marketing. Acum sper să se fi deșteptat puțin și să nu mai scoată pe piață telefoane low-end la prețuri medii și să se axeze pe un echilibru între hardware bun și prețuri decente.

Change e mult mai mult decât teaser-ul de mai sus. HTC Change vine cu un mix interesant de execuții, de la tradiționalul TV, social media, ATL și execuții prin magazine, până la ceva print, outdoor și un reveal direct pe Youtube. Un reveal în care sper că o să anunțe și paleta de ping-pong HTC One Max.

Până la reveal, vă agenția care s-a ocupat de noua campanie globală de publicitat e HTC este 171 Worldwide, de PR pe regiunea EMEA se ocupă Nelson Bostock Group, iar pe America agenția Waggener Edstrom. În România, activitățile de PR, digital și social media din campania HTC Change, vor fi coordonate de MCCann PR.

HTC

5 years ago

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *