Final de Webstock 2013

Category : Bârfe din digital · by Sep 30th, 2013

A patra oară când ajung la cea mai mare conferință despre social media din România. Voi continua să fac asta atâta timp cât nu-mi voi pierde interesul legat de acest domeniu.

Cum a fost la Webstock 2013?

A fost sublim, dar ceva a lipsit cu desăvârșire. Parcă prima parte a zilei nu a fost atât de închegată și electrizantă ca cea de anul trecut. Mă așteptam la ceva mai mult. Am rămas cu următoarele:

Cabral – “Blogosfera s-a bășit” – cred că toată lumea din sală a amuțit și ascultat fiecare cuvânt pe care l-a zis Cabral. Și sper că unii l-au și înțeles. Are dreptate.

Cristina Bazavan – “Despre Doers și innovators dintr-o altă perspectivă

De la Șerban Enache, fondatorul Dreamstime, am aflat cum a apărut și s-a dezvoltat Dreamstime, ajungând în acest moment să fie a doua platformă de stock photography ca număr de utilizatori. O chestie mișto și nouă pe care am aflat-o e că în ultimul an au fost făcute mai multe fotografii decât în întreaga istorie fotografică. Mi se pare destul de veridic, având în vedere că numărul smartphone-urile este în continuă creștere și rețelele sociale sunt pline de poze/fotografii.

De la Markus Lause, CCO Vodafone Romania am rămas cu un singur lucru: “It’s hard to be creative at demand” – adevărat, în contextul în care ești întotdeauna cu motoarele la 100% la 100%, și din când în când ai nevoie de relaxare pentru a da randament.

În a doua parte a zilei, după prânz, m-am așezat în sala dedicată sesiunii de social media și blogging.

Din prezentarea Monicăi Jitariuc am rămas cu trei chestii mari și late: să ai o filosofie și niște principii, să ai niște credentials (recomandări, portofoliu, etc.) și “îngrijește-ți reputația”.

Din prezentarea lui Vali Petcu mi-a rămas pin-uit undeva ultimul slide: show up, read the others, have something to say și că cel mai de preț bun al unui blogger e brandul. Prezentarea o puteți vedea aici.

De la Radu Dumitru am plecat cu câteva practici bune și cum sa faci deosebirea între afilierea rea vs afilierea bună. Prezentarea o găsiți aici cu mai multe detalii.

În partea a doua am trecut în tabăra Innovation in Communication să prind câteva chestii despre digital marketing de la Ionuț Munteanu, Alin Vlad și Raluca Duță, de unde am plecat cu trei chestii despre inbound marketing și digital marketing: 90% din conținutul de pe Internet este bullshit (un fel de ciorbă reîncălzită de unde vedem aceleași lucruri over and over again), nevoia de a crea conținut premium, de a oferi ceva în plus e mult mai mare în inbound marketing, iar în digital marketing, real time marketing-ul înseamnă storytelling și relevanță.

Îmi pare rău că prezentarea Ralucăi s-a interpus cu cea a lui Robert Katai, pentru că mi-ar fi plăcut să văd la microfon un om tare pasionat de Instagram (microb care mă atrage din ce în ce mai des). Prezentarea lui o găsiți pe Instagramology.

Apoi Gala Webstock Awards. Idei frumoase, unele meritau mai multe, altele mai puțin, dar până la urmă totul a ieșit bine. Agenții câștigătoare: Publicis Bucharest, The Practice, Digital Star, DraftFCB, Kubis Interactive, GMP PR, Green Pixel, DDB, Oxygen PR. Lista cu toți câștigătorii o găsiți aici.

Câteva imagine făcute de mine, găsiți în albumul Webstock, de pe Dropbox.

Imagini mult mai faine găsiți pe widemagazine.

SHARE :

(1) Comment

[…] Valentin Vesa, Dan Pandrea, Emil Calinescu,Stefan Chitu, Sandra Clipea, Petrus Lungu, Cezar Vasile, Laurentiu Buica si probabil multi altii, pe care va las sa-i descoperiti. Iar fotografii gasiti […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *