Câteva cifre înainte de Future of Media

Category : Bârfe din digital · by Dec 3rd, 2013

Cum în ultima vreme am din ce în ce mai puțin timp să citesc toate lucrurile pe care le primesc pe mail și în general filtrez și răspund la ce este important și urgent, eram la un milimetru distanță să ratez niște cifre interesante despre internet și tehnologie, înainte de conferința Future of Media de joia asta.

Conform Pew Research, 30% dintre americani folosesc Facebook-ul ca principală sursă de informare.

86% dintre românii din mediul urban care utilizează Internetul au făcut și cumpărături online, însă peste 70% plătesc în numerar atunci când le sosește produsul și nu înainte. De aici.

65 % din timpul petrecut pe rețele sociale se desfășoară în mediul mobil. Mi se pare normal lucrul acesta, mai ales că pachetele de date sunt cât de cât ieftine și operatorii introduc fel de fel de opțiuni cu trafic gratuit în anumite site-uri/aplicații, iar un smartphone decent cu Android costă între 400 și 800 de lei, eventual și cu dual sim.

Penetrarea internetului la nivel național este de 53% și de 63% la nivel urban în randul persoanelor cu vârsta de peste 15 ani, în luna aprilie, după un studiu efectuat de GFK.

O treime din familiile din UK comunică prin intermediul Internetului în timp ce sunt acasă (o altă alternativă a discutiilor face-to-face). Înțeleg chestia asta, dar în același timp îmi doresc ca oamenii să rămână setați pe conversațiile lor mișto face-to-face. Oamenii se cunosc la povești, nu într-o fereastră de chat.

21% dintre utlizatorii Facebook își accesează lunar contul exclusiv de pe dispozitivile mobile. Mă întorc la ce-am spus mai sus. Pachete de date consistente, opțiuni variate, smartphone-uri ieftine.

Sper ca joi, la Future of Media să fiu bombardat cu statistici și cifre, dar într-un mod plăcut și nu foarte intruziv, în prezentările speakerilor. Eu unul mă aștept la câteva prezentări care să mă țină în priză și să vă pot transmite informația relevantă în timp real.

Că tot vine vorba de timp real, abia aștept sesiunea în care se va discuta despre Real Time Marketing și Social TV, pentru că am un mic fix cu abordările astea și vreau să mai aflu ceva chestii. Plus conferința Future of Mobile, din cadrul Future of Media, asta pentru că îmi doresc să știu în ce direcție îndreaptă terminalele mobile în termeni de content, networking, location based services și apps.

Dacă vrei să fii la curent cu noutățile despre Future of Media, ai la dispoziție site-ul conferinței (site-ul arată și se mișcă foarte bine) sau pagina de Facebook dedicată.

În final, vă urez tradiționalul ne vedem jooooooi.

SHARE :

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *