Cum smartphone-ul a început să fie pe val?

Category : Bârfe din digital · by Apr 6th, 2015

Răspunsul scurt e și foarte vag: “Nu știu”.

Răspunsul lung sună așa.

În timp ce redactez acest articol mă gândesc care o să fie următorul element care mă va face să las acest articol de izbeliște preț de 5 minute. Oare voi deschide Instagramul să verific ce notificări am mai primit, să dau câteva like-uri și eventual să uploadez o poză?

Să fie Whatsapp, unde mai mult ca sigur voi petrece mai mult de 5 minute într-o conversație nouă sau să răspund unor mesaje mai vechi. Sau pot si simplu să dau play unui clip de pe Youtube și să-l ascult până la capăt.

Părere mea e că a început pentru simplul motiv că oamenii au început să consume media și pe altceva decât pe un desktop sau de la televizor. Internetul mobil tot mai ieftin și varietatea largă de smartphone-uri din piața de telefonie mobilă sunt încă 2 factori care au contribuit mult la trecerea către mediul mobile și mai mult.

Ah. Uitam fix ce este mai important. “Cererea și Oferta”. Marketing 101. Mulți și-au dorit simplitate și mediul mobile a livrat. Cred că nu există nicio companie gigant în social media în ziua de azi care să nu aibă o aplicație de mobil pentru platforma lor.

Facebook, Twitter, Tumblr, 500px, Instagram, Linkedin, Google Plus. You name it. Există o aplicație pentru aproape orice platformă socială și pentru orice serviciu web based.

Tehnologia evoluează așa că și noi trebuie să ținem pasul cu ea. De asta se și alocă tot mai mulți bani pentru mobile marketing. La noi mai puțin, în afară mai mult. După posibilități.

Mobifest

Acum câțiva ani buni, Evensys lansa primul eveniment dedicat mediului mobil în România, Mobile Marketing Conference, fiind unul din evenimente care pe moment nu m-a prins și cu timpul mediul mobil la noi a crescut în atât de multe direcții încât uneori cantitatea de informații pe care ți-o servește e copleșitoare.

Cine credea că în X ani KFC o să-ți facă o propunere fix în timpul în care vrei să cauți o melodie cu Shazam sau că McDonald’s o să atenteze la dorința oamenilor de a ieși la date-uri și să servească o campanie de mobile advertising fix în Tinder.

E fabulos și totuși adevărat. Important e că mediul se tot dezvoltă și cu el se dezvoltă și partea de marketing & advertising.

Așa că în 2015, Evensys vine cu Mobifest, un nou eveniment dedicat mediului mobil în care accentul se va pune în special pe cele mai mari direcții de dezvoltare din mediul mobil, de la marketing și comunicare la plati și afaceri.

3 mari trenduri din mobile vor fi trecute în revistă la Mobifest:

  • INNOVATION IN MOBILE – Cum poate fi folosit mediul mobil în campanii de PR, sales, marketing, social media. Noi abordări, idei și instrumente pentru marketeri.
  • BUILDING BETTER APPS – Ce oportunități noi de dezvoltare a aplicatiilor mobile există pe plan local și global. Căi noi de promovare a aplicațiilor și soluții de monetizare.
  • CREATIVE CAMPAIGNS – Studii de caz de succes în mediul mobil de la companii și agenții care au integrat canale multiple în campaniile lor.

Și pentru că într-un loc în care se vorbește foarte mult de mobile trebuie să existe și o gală cu premii, în cadrul Mobifest, va avea loc și cea de-a treia ediție a Mobile Awards Romania, care oferă recunoaștere celor mai creative și inedite aplicații și campanii din mediul mobile, realizate în România, în ultimul an.

Înscrierea în competiție se va desfășura până pe 24 aprilie 2015. Timp berechet pentru a înscrie creațiile de peste an și aplicațiile utile publicului.

Pentru înscrierea la Mobifest și informații cât mai actualizate, te invit să tragi cu ochiul pe http://www.2015.mobifest.ro/ și să ai în vedere că evenimentul va avea loc pe 13 Mai 2015 la Crowne Plaza Hotel.

SHARE :

(1) Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *