NFS si Advertising-ul

Seria Need For Speed a fost intotdeauna una din francizele mele preferate in materie de jocuri video, poate putin deasupra seriei Call of Duty. Poate va intrebati ce legatura are un joc video cu lumea publicitatii?

Ca orice alt produs, jocurile video trebuie sa vanda si sa vanda mult. Sunt multi gameri pe lumea asta, dar primul lucru pe care trebuie sa-l faci e sa-i atragi catre produs. Si nu numai pe gamerul interesat de franciza ci si pe gamerul obisnuit, care poate isi petrecere 2/3 ore jucandu-se.

Si cum sa-ti promovezi mai bine produsul printr-o serie de spoturi care imbina perfect ideea jocului. Sincer sa fiu nu am mai auzit alt producator de jocuri in afara de EA Games sa investeasca cateva milioane bune intr-o campanie de advertising.

Asa ca pentru lansarea ultimului joc de pe piata, Need For Speed Hot Pursuit si W+K au creat “Fast Needs no Friends”, o campanie targetata doar pe TV si online. Ce a urmat?

Au urmat cateva video-uri distractive cu Kevin Dillon ( Johnny Drama din Entourage) si Joey Ferrara (Turtle tot din Entourage) in care prezinta anumite caracteristici ale jocului. Una din ele o puteti vedea in video-ul de mai jos iar restul le gasiti pe Youtube pe canalul Need For Speed.

[youtube D3RxW2UBJpM]

Si meritele merg in afara celor 2 actori la copywriteri de la W+K pentru schimburile de replici inteligente :)) Pe mine unul m-ar fi convins sa cumpar jocul daca nu l-as fi primit cadou.

Inca nu am gasit date relevante despre vanzari si alte cifre care ar trebui sa-mi arate cat succes a avut campania asta, dar cred ca industria jocurilor video mai mult conteaza cat vand diferitele francize in total decat separat. Asta avand in vedere ca in 2009 se vandusera peste 100 de milioane de copii din intreaga franciza NFS.

“The more, the merrier.” Calling Officer Douche!

11 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *