Moment publicitar

Saptamana trecuta zappand putin pe aici prin online, am dat de clipul asta. V-a placut? Din pacate mie chiar nu mi-a placut spotul asta. Ok a trecut perioada sarbatorilor, sticlele de suc au ramas tot la 2,5 litri. Acum nu stiu cum decurg vanzarile dar eu n-as cumpara Pepsi daca as vedea spotul respectiv.

Bine, mie nu-mi place Pepsi. Are prea mult acid pentru gustul meu. Dar nu despre asta vorbesc. Baietii de la BBDO, au realizat un spot bunicel, sub 30 de secunde, copywriterii s-au descurcat dar nu prea imi place metoda cum a fost abordata campania.

Bun, e Graffiti BBDO, una dintre cele mai bune agentii de la noi si totusi nu pot sa cred ca pentru un client ca Pepsi au ales sa faca o campanie pe un subiect la moda in Romania.  Da, v-ati prins, e vorba de clipul anost cu Sorin Tiganu’, acela cu “Ori suntem, ori nu mai suntem”. Evident clipul care a prostit mai mult de jumate din populatia Romaniei, e folosit intr-o campanie integrata.

Pot sa zic felicitari BBDO ca au scos pe piata o campanie care in mod sigur va aduce un plus de vanzari pentru Pepsi si ceva publicitate brandului Bucovina (doar e o promotie), doar e o campanie pentru publicul roman, care in ultimul timp goneste la greu dupa promotii. De fapt e o campanie de masa facuta sa vanda. No doubt about it.

Poza e un print screen de pe site.

PS: Azi am cumparat o sticla de Pepsi la 2,5 l si am primit si o sticla de Bucovina. Fara intrebari. Sarcina de birou.

11 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *